Wednesday, June 8, 2011

Kisah Adik Beradik Gua...!!! dan blog...

Salam Perkenalan dari gua....






Gambar ni kazen gua yang Print Skrin dan dia TAG gua dekat Facebook...hee..


Gua pun tak pernah terpikir nak buat macam ni....tapi layan jugak tengok 4 beradik nie online dalam satu masa yang sama..


Nie gua nak cerita...


Pada yang tak tau lagi..,gua  mula berblog iaitu pada bulan 12 tahun lepas  sebab diracun dan dipaksa oleh bini gua iaitu YANA


Dan lagi bestnya sejak gua ada blog, gua pun dah racun adik beradik gua untuk aktif berblog juga...hihi....nie
 

Zabid9897  <--------sulong ( kisah agama)

Azfar 9897 <-------  gua la tu, boleh panggil gua seth tan ( kisah gila )

Atiah 9897 <--------- takda blog lagi, tengah racun

Yien 9897  <-------- bongsu ( kisah sengal )


dan...dan....akak ipar gua pun ada blog..hihi


Effa 9897 <----kisah ibu2..=)


Siapa kat sini yang keluarga dia ada blog ramai macam gua ni...???<---ayat nak poyo


Hebat tak gua meracun keluarga gua untuk ada blog...hehe.., sesiapa nak belajar macam mana cara nak meracun adik beradik ataupun  pasangan untuk ada blog, sila roger gua ek...('',) <---lagi sekali poyo



So apa lagi...kalau rajin pergi la terjah blog adik beradik gua....('',) asyik promote blog orang lain jer kan.., baik gua promote blog adik beradik gua...




Sekian...Peace (~_^)v


P/S : mesti ada orang tanya..kenapa semua ada 9897...('',)


56 Orang Memberi Komen & Pendapat

elllleh.. abis biler jumpa satu keluarga mesti takder menda lain bercerita mesti pasal blog

a'ah la.. baru nak tanya.. kenapa semua 9897??

:)

ajak lah mak n ayah termasuk mertua sekali berblog,.heheh

dah ajak tp dorg kate takde masa.. sob sob...

http://sitiatikah.com/2011/06/08/wordless-wednesday/

lepas nih, ada anak, anak promote belog ank pulak.. hehehehe.. :)

aku ingat malas lah nak taya sal 9897 tuh . heheh

family gua pon salu online semua tp gua harap dorang tak payah buat blog .nnt lawan tokey . hahha

wah !
one happy family !!!
aku rasa no tu adalah no rasmi family kau la,ujang~~

sy nk masuk juga kluarga 9897 bole? hihih

9897 tu mesti no plat kete family kan. semua kete pkai no sama...=p

assalamualaikum..

wah.. terbaeklah!! ceq pun nak start boh racun kat adik beradik ceq la pasni..
UJANG YANG AJO.. hahah

:)

kengkawan aje yg mkn racun2 neh..adik beradik dorang wat derk aje..asyik pesbuk2 aje..

dulu masa tgk 9897 kat belakang tu, ingatkan ujang nye no plat..skrg, bile dah sume adik bradik guna 9897 tu, terpk jugak..ape laa maksudnye ye...hehehe

Baru nak tanya.. Asal semua 9897 ni??????????????

Entry Terbaru : Draft Blogger Berwajah Baru

bagus2...meramaikan blogger....

nak jugak kena promote!! bukan ke kite adik beradik!! tak bek tau lupakan kakak!! sob sob sob hehehe

malas lah nk tny lagi.. sbb sume org dah tnye 9897 tu.. haha..

sile lah bg jawapn dengn cepat...teruja nk tau nie.. grr

akak pun ada gak...4 orang!

akak, kak long, adik dan husband..semua ni akak yang racun ajak buat blog! hehehehehe..

terbaik lah ujang..

ambil pakaj family..
best ni bila 1 family ada blog..

haiyoooo mesra blog btol la..bagus2

aha...abg zabid tu ade datang komen kat entri semalam... :) suke dengan komen dia... :)

dah lama nak tanya.. tak kira, msti jawab eh..

apa maknanya 9897 tu? nape semua kena ada 9897 tu?

9897??

nombo ekor yg menang aritu ke??

;-D haha, oke gurau...

knp 9897?

oh oke, ko nk letak kt entry baru kan..

cpt la

sangat meriah serombongan kaum keluarga ada blog

haha, ke no rumah 9897? ayoyo,

apa tips nak meracun tu? share la cepat, :p

ujang sila buat entry mengenai 9897 tu.hahaha

adik beradik hebatttt....:)
no tu msti no kereta or motor korg kan :)

a ah terpk jugak nak tanya 9897 tu apa... no keta yer?

malu lar...kak long nye blog xlengkap lagi..hehhee

racun la mak ayah sekali..haha

habus semua orang dia racun suruh ada blog.haha

aa..nape 9897???
no plat kete kamu tu ku tahu..tp nape itu??

MR UJANG

NAK JADI ADIK BULEH...EH SALAH...KAKAK....

HEEE

huahuahua..9897 tu no CNI ek??

Owh, abg Yien rupanya...
hehe..
sweet je happy family... ^_^

woahhhh bestnyer...
kalau lgi sorg tu wat blog lengkap 1 family ;D

Kuriyes nak tau kenapa mesti 9897? "Merpati putih" kau tu pon 9897 kan kan kan.....

p/s: Aku pun nak buhlah nombor bertuah cenggini...hehehe

9897 - CNI punya trademark kan...erkh..betul ke..musykil pulak ni...

meriah dah jadi keluarga 9897

ko buat entry lain cite pasal 9897 tu apa. ramai tertanya2 dah ni. haha

wahhhh family semua ada blog+kaki on9.
n nak tanya jugak.
apa 9897 tuh?

9897?nama keluarga barangkali.

pehhh...gila meh~ baguih2...satu family...t angkat lu nya makayah skali...9897 tu no plat keta kot?

cop, selain ayat 9897 itu adalah no, sila nyatakan maksud tersembunyi lagi tersirat... hehehe

kalau leh aku xnak sedara mara aku tau aku ada blog... hahaha

hahaha.. moga berjaya racun yang bongsu tu..hahaha

seth tan yang tak tahan tu!!!!!!
waka..waka...


dik.. nati buat entry khas ttg no cun eik!!

Waahhhh boleh apply Malaysian Book of recor nie, ha3...

Entry terbaru -> Cara Buka Blog Di Telefon Bimbit Dengan Pantas... (",)

ohh nie seth tan upanya...
kui3

<~a href="http://boongakecik.blogspot.com/2011/06/isi-masa-lapang-dengan-membuat-alien.html">Aku buat alien dengan gigih. Tolonglah percaya<~/a>

pasni nak racun satu kampung join blog la...brilliant idea!hahaha


EmoticonEmoticon