Thursday, June 16, 2011

Senarai Laman Web Yang Di Hacked


Senarai Lawan Web Yang di Hack


Kecoh jugak aku dengar pagi tadi di radio yang laman web rasmi milik Kerajaan Malaysia telah di Hacked oleh anonymous

Serangan siber ini dinamakan sebagai “Operation Malaysia” (macam-macam nama korang ek)

Punca geng ni hacked aku rasa ramai dah tahu kan sebab SKMM ni sekat website muat turun tu...ish3..kesian kaki donlod blue di malaysia ni..hahaha gurau-gurau jer...('',)


Ni senarai lawan web yang di hacked aku amik dari NIQ





Pergh...!!! banyak gak tu..tapi ada yang dah ok...,


Kenapa la kau tak Hacked UPM punya website pagi ni...kalau kau hacked takda la merah punch card gua...hee (hari nie punch card gua merah grrrr)


Apa pun gua harap geng terlebih bijak nie sila la hack blog musuh gua terutama Faizal Fredley hahahaha....,best kan aku carik gado...('',)


Sekian...Peace (~_^)v

P/S : Jangan Hacked blog aku ek geng.., nanti aku repot Jack sparow..('',)


Suggestion: Password has Capital Letter, Symbol and Number. at the end of password use “me”. Password should be more then 12+ character for safety purpose. (amik dari FF)


38 Orang Memberi Komen & Pendapat

Sila Hack blog ujang! Bhahahahahahaha!

hurm..nape la nk hack hack ni kan....

err takot nye, jom ubah password!

hari ni dah banyak rakan2 blogger kita kena hack..cepat2 la back up template masing2 sebagai langkah berjaga2..dioarang bukan saja serang laman2 web kerajaan tapi blogger picisan pun kena..huhu

geler diorang nie.. hahhaha, sokong lam diam, bagus gak.. FB NIck Eima pun kene hack ngan "-pembelitcrew™... nasib hacker tu baik, siap post ayat al-quran bagai.. huhu

hack lagi hack lagi..hehehehehe

nape xhack uitm s.alam? xyah cek result lagi esok. muehehe

salam kenal, first visit here, terus follow! ;D

nape xhack uitm s.alam? xyah cek result lagi esok. muehehe

salam kenal, first visit here, terus follow! ;D

Jgn hack Jab. akauntan negara yer...susah lah nak gaji hahaha :D

huhu..ptot hack je belog ujang nih...
ngeh..ngeh..
belog tip top nih..jeles i..
;p

saje je budak hackers nih cr publisiti di kalangan hackers lain nih ...

nk try skill br diorg je ... bkn diorg nk wat pe sgt ngan data gomen takat email nomot2 tepon ...

klu hack bank ke ..hack bursa saham ke... lain la ...

tak pun hack kem. pertahanan ... bg strategi ngan info peperangan kat neg. luar ... mmg la leh wat duit ...

blog agak agak kena hack tak? hahaha.

kenapa tak p godam PTPTN ... hahaha..

haah kan..patut hack PTPTN..baru syok...~~~~

hee

ahaa banyaknya yg kena..
oh jang,ko nak tengok apa eka conteng tak?? hahaha

dah ubah pswrd lum.. pastu share ngan kitorang.. mana tau kot2 masa tu boleh terlupa.. kitorang ada boleh back up.. hikhikhik..

dah takde keje lain ke dorang nie ... huk!!

pergh..best lah header baru lu bro..suke aku conteng2 muke ko..hahahhahah

banyak juag yang kena hacked..

mungkin bulan ni musim hacked..

kalau musim durian kan bagus..

sila hack blog ujang. traffic ke blog ni akan direct ke blog ak.. hahha.. kidding!

ape mnde la nak hack-hack org , terok tul prgai

erk.kenapa hacked UKM nye website.cm ner nak check result ni

boleh tak aku hack ukm punye website pahtu letak name aku sbgai students master naib canselor?

lorh berat jugak kes ni...sampai kena hack2 hu3

ala kenapa opis akak tak tersenarai hahahaha boleh tetiba?

aku tgu je dia hek blog aku..

leh aku buat blog baru, ada header..hihi


EmoticonEmoticon