Saturday, July 2, 2011

Gua Suka Blog Mereka Nie

Gua Pilih 6 blog ni sebab gua suka entri dorang tak panjang sangat...so senang gua baca abis...('',)

Selain tu gua cuba nak kasi-kasi idea sikit...hee, untuk pendapat gua la ek..


Ezan Idma

- minah ni menang rajin komen blog gua..sebab tu gua suka..entri dia pun simple..hee
- gua tak tau la single lagi ker tak..ce korang ngorat..hihi


Suhaida

- minah ni baru kawin..so tak perlu pasang niat nak ngorat.., nak terjah dia bagus sebab entri dia simple2 dan disajikan dengan gambar.
-minah ni berseni...ada jer dia deko sendiri dan gua jeles...grrr
-dari segi blog tiada komen sebab dah ok...


Pakcik Biola

- mamat ni pun rajin komen blog gua..., gua suka blog dia sebab simple takda widget yang merepek
- entri dia pun santai jer

Niena

- minah ini gua baru kenal jugak..., dari template blog gua rasa dah ok dah..
- blog ni personal ker untuk shopping, kalau tuka domain nanti pilih url yang ok sikit ek..=)


Koqin

- kalau aku jenis kurang suka entri read more, tapi ada kelebihan buat read more ni..terpulang..('',)
- lepas tu letak la shoutbox letak dkt sidebar...ek..hehe
- dari segi penulisan ok jer..  

Rahmat

- blog ni pun simple ala2 spiderman,
-entri pendek-pendek gak..aku suka...,ada orang tak suka..hehe
- cuba biar 3 post per page...,dari segi penulisan dialog cuba banyakkan entri ngomelan sendiri ek...=)



 Sekian...Peace (~_^)v




*pompuan tak ramaikan gua pilih...kang kata gua gatal..hahahhaha



P/S :  ramai lagi yang gua suka..tapi malas taip panjang2..hahahaha

40 Orang Memberi Komen & Pendapat

okeh adikk..akak nak terjah sekarang!!..have a nice weekend!

blog aku ko suke x?? hahaha...

mau terjah blog2 yg tersenarai...

Wa taw lu tak suka blog wa derr...#Tetiba
hahaha =.='

terjah!!..

by the way, ezan tu single lagi..
kau tu dah kawin.
hehehe..

blog aku ko tak suka ker ujang..

sedih..ni..hahaha

wahahahahaa..blog alya tak suka kee ujang?? hahahahaha :P

terjahh blog pilihann tuu..

Perasan tak blogger perempuan lbih ramai dr blogger lelaki d malaysia ni?..ceh, tetibe huhu..

Terjah blog pilihan tu..

bro. lu kasi almt skrg wa nak hanta hadiah. wakakaka ;p tak sgke lu suke blog wa -_- tsk terharu -_-

:')
xsangka .. TQ ujang..
erm..mmg niat nk tukar url tpi syg la, erm..dlu mmg wt blog ni utk blogshop je..kni terlebih suda :D

TQ

haha . lepas ni rmai yng buang widget yng entah pahape , lepas tu , cuba tules sesimple yng boleh .

malu seyh,ujang promote blog gua.selamat bkenalan dari pak cek biola.thanks ujang =)

bila ujang nak suka blog akak...heheeeeeee

hurmmm....blog gua blom tersenarai lg ek di hati ujang..xpe2..blom rezeki kot..hhahaha

kenal niena je ..hihi^ tak pe..jom terjah berkenalan ngn diorg. ..

blgo ini pun apa kurangnya, the way u writting quite simple but nice!

zasssss, nak terjah blog yg di review...

cekomen blog gua.
tapi xpa gua tak paksa -.-

meh ler singgah2 blog sy pulak. heeeeee :D

suka blog niena ngn rahmat....huhu

ezan ngan pakcik biola akak kenal..sbb mereka rajin dtg komen

thanks ujang sudi promote..hee

salam perkenalan..

boleh tambah senarai blok utk diterjah ni.

wa sokmo gk komen blog lu, lu jee jual mahal :( sobsob

sila suke blog cik suha gak *paksaan*

hahaha (^_^)

komen blog akak sekali? boleh?

nk tggu lu review blog wa tu sampai pencen pun tak r. benci lu benci lu T_T

aik..
cmne blog TK x masuk dlm list ni..
hehe..

untungla orng yg kena review..

bestnye kene review dek ujang .. hehehe :D

OMG..!!! Blog aku dlm list ko Ujang..?? Muahahahaha...

1) Ada sbb aku guna read more...
2) Perletakkan widget2 kt blog aku berdasarkan pandangan blogger2 lain. Tp, aku sanggup letak shoutbox tu kt sidebar balik kerana ko Ujang..!!!

hah!! tidak!! ada gak nama aku..serius aku malu...tutup muka ni


EmoticonEmoticon