Saturday, July 2, 2011

Penis

Gua nak update ala-ala status Facebook ataupun twitter....,nak update pendek jer sebab penat

ops..baru perasan.,gua nak taip penat sebenarnya..tertaip Penis...sori ek ('',)


Siapa yang baca blog YANA mesti tau gua pergi mana kan.., sekarang ni Alhamdulillah gua dan Yana dah selamat sampai rumah..sori la tak sempat balas kunjungan member2..sebab tak online..=(


Penat woo..dari bangi ke Batu Pahat..,lepas tu patah balik dari Batu Pahat ker Bangi..., penatkan..??kesian gua kan...??? kan..kan...?? kan la..kan la...


Gu biasa drive sampai exit tol pedas jer....,rasanya ni 1st time gua pernah pergi johor..hahaha


Esok nak pergi amik mak gua di KLIA.dorang baru balik dari UMRAH..., alamak dah panjang pulak.., tak jadi taip pendek...hihi, tapi kira pendek la ni kan..?? yer dak..??
 

Sekian...Peace (~_^)v


"boboi rindu dekat mak.."


*mesti ada yang marah sebab tajuk kan..kan..kan??
 (gambar hiasan)

P/S :  nanti gua update gambar gua bersilat tadi..('',)

49 Orang Memberi Komen & Pendapat

dengr cite bwk kete laju. hahah boboi konon ;p

dengr cite bwk kete laju. hahah boboi konon ;p

gambar tu... pakcik ujang tgk penis eh? bahahaha.. )

cori....=)

*bijak taufiq ni..hahaha

tepanjat boboi tengok tajuk ni. haha

igtkan tadi ujang nak mengajar bab kesihatan..erkkkkkkk

wakakakakakakaka..TH terbaikkkkkkk, tanjaaaaattt gegirl tgk tajukk ujang! :P

giler jaoh huruf2 tuh.. har3

kalau letih, it's better for u untuk istirehat saja. :)

wah tekezut tengok tajuk..

nasib baik content bkn pasal penis..

klu pasal penis mesti pompuan yg bnyk baca n komen..haha

mcm entri hamzah..

erkk ? haha kem slm kak yana .

festime ke gi jhr hoho..sian.
meh nnti dtg kenduri kawen ak kat johor oke..;)

ingat tajuk hot..hu3..penat rupanya :P

tanjat gegirl bace tajuk entri boboi

bangi batu pahat dekat jelah =D

penat..salah taip..=)


jauh ma...hahah

typo ke saje ni? jauh bebenor hurufnye..hehee

Ecehhh....ujang...anak sapa lahh agaknya dia ni, menantu sapa lah agaknya....

ujang, korg pg knduri kawin kt Bt Pahat kt area mane?hehe..

typo pun...jauh sangat sesatnya.hahaha

dah sampai balik dah kat bangi ke.Alhamdulillah.huhu.wah,dah habis ke diorang pergi haji.cepatnya

Tarik nafass hembus.. bang oi keyboard tuh dah tukar2 tempat huruf dia erk

Tarik nafass hembus.. bang oi keyboard tuh dah tukar2 tempat huruf dia erk

Tarik nafass hembus.. bang oi keyboard tuh dah tukar2 tempat huruf dia erk

x percaya bila ujang kata typo... pfftt!!

aiyohhhhh...dah le ai kena tinggal bermalam2 neh...ish ish ish
tajuk tu bikin panas wooooo;P

aku check keyboard, jauh je i ngan a, t ngan s..hehehe

ko pegi batu pahat buat apa weh?..xhabaq pun..

penat dengan penis jauh beza doh.. mcm mana leh silap tu. hahah

singgah sini sebab 'penis'.. keh keh keh

erk...kalau dah silap kenapa tak ubah? saje je kan?

entry ujang nak hot je...hehehe..
oh...selamat sampai utk mak ujang..sonoknye..^_^

awat balik hari....lepak2 bp dulu...haha

lom kena penis aku lagi. penat ko nanti

ujang cakap lucah...hahaha
penat & penis jauh bezanye...kihkihkih :P

ala hay..nak cite apelah ujang nie..

amboi boboi ni nakal,babap satgi :P

hahaha .. egat entri 18sx tadi .. nyesal terjah ..haha *gurau je hehe:D

ngaaaaaaaaaaaaaaaaku tau daaa...

pestime dtg johor? aiseymen, raye nnti dtg a umah aku kt batu pahat jugak^^


EmoticonEmoticon