Wednesday, July 20, 2011

Review FIlem Senario The Movie Ops Pocot

Semalam baru layan, so meh gua review filem senario OPS POCOT


Ops Pocot

Macam biasa gua tengok filem Pra-tonton Senario the movie "Ops Pocot" ini secara percuma yang dia beri kepada geng MIG ONLINE...heee


Sinopsis cerita ini kalau gua letak jadi panjang entri ni yer dak..? so sinopsis korang google la ok.., gua nak review jer best ker tak


Pengarah filem ops pocot ini ialah Ismail Bob Hasim yang sebelum ini mengarahkan filem Ngankung.., so lawak dalam cerita ini boleh tahan la...



Jalan cerita filem ini memang best dan banyak mesej positif yang dapat disampaikan iaitu kepentingan RELA dan kebajikan RELA harus dipandang tinggi.., dan membuatkan orang secara positif mahu join RELA...serius..~~


Dari segi lakonan selain ahli senario gua rasa yang lain biasa-biasa aja...diana amir pun kurang menyerlah dan tenggelam...,


Antara 3 orang tu gua paling suka si LAN PET PET..., lakonan dia memang hampeh dan gua dapat tau banyak dialog dia luar dari skrip..nampak lebih spontan...hehe


Lan memang sempoi dan kecoh...


Ok secara peribadi bagi gua filem senario arahan Aziz M.osman sebelum ini adalah yang paling terbaik dan lawak., dan filem senario arahan Ismail Bob Hasim pun tidak mengecewakan

7.5/10...lagi3.5 tu sebab jalan cerita dia dan lawak dia gua dah dapat agak...hee







Para Artis Yang Hadir Malam Pra Tonton Senario

- Ujang
- Ain


P/S : bzzzzz................!!!!!!!!!!!!!!


23 Orang Memberi Komen & Pendapat

perghh , asyk dpt tgok movie awal jep !

mcm best je.. tunggu kt astro 1st je. mak marah gi tgk wayang heheh

eyhhhhhhhhhhhh ujang, yg baju BIRU tu sape?? encem laaa, mcm jimmy shanley! ekekekekeke

aku tak tahan time lan pet pet tunjuk perut kempis dia....kurus kering siot....

peh cam best.. lama sey xmasuk blog ujang..wakakkaa

dah pandai pakai innity skrg...;D

first time senario muncul di tv lg arisha dah mula suka tengok diorg punya acting.
filem ni pun confirm lucu hee, nak tengok jugak!

asyik free je.lepas ni double bayar.haha

wah mcm best! :)

p/s: da xleh kentut da kt sini eh ujang..haha :P

senario skang bukan hampeh?? tapi yela, dpt tgk free, best la jadinya ye dak? haha

oit gilerrr apesal blog ko berat....ke internet aku yg lembab....pergggg..hijau nampak..haha

macam best jer citer nie...tak sabo den nak menontonnya..

Mai la lawat blog saya:
http://depalma-sp.blogspot.com/

apsal la setiap kali free je eks..
memang jelez okey..
tak lama lg, dapat offer la blakon gak..
tak gtu jang?
hahaha

Ujang bila nak berlakon?Mesti popular punya!

citer2 senario sekrang mcm dh tengelam jer...... maybe dah banyak pelawak2 yg lebih berbakat kot

citer2 senario sekrang mcm dh tengelam jer...... maybe dah banyak pelawak2 yg lebih berbakat kot

esok confirm aku p pawagan tengok ops pocot..Terbaik dari ladang

artis mana tu?? aq tak kenl pong..hha

bes gila asik dpt tengok free..aiya...wa jeles sama lu..

meh pos tiket free sini satu..
hahaha

haha senario versi perang ke ? hahaha


EmoticonEmoticon