Sunday, August 14, 2011

Biodata Diana Amir

Diana Amir ni gua mula kenal dia dalam cerita apa tah., tapi 1st time jumpa dia masa pra tonton filem sekali lagi.., gua sempat la interview dia tentang biodata diana amir ni..hee

Dari pandangan gua dia ni takda la cantik mana pun, tapi seksi jer lebih..

Ada seorang member gua bernama BEAN ni, minat dekat Diana Amir ni.., gua pun tak tau tang mana yang dia minat sangat dekat Diana Amir ni,



Biodata Diana Amir

NAMA : Nurdiyana Amir Hashim

NAMA MANJA : Diana Amir

TARIKH LAHIR: 22 Jun 1986

TEMPAT LAHIR: Birmingham, England

ASAL: Johor Bahru, Johor

Artis Kegemaran : Ujang9897



28 Orang Memberi Komen & Pendapat

jgn ada orang tiru lagi tang artis kegemaran dah. wakakaaka. berdekah aku nanti

diana ni memang cun ahhh:) suara pun lembut..=D

hahaha..tang artis kegemaran tuh memang xbleh blah...artis ke ujang???? :p

artis kegemaran tak leh blah . hehehehe .. jeles gmbar tuuu - -

ok. kita tunggu ok copycat bnde ni plk nnti.. hhahahha

minah ni comel siot...ntah bilalah aku dapat bergambar dengan dia...

ujang ujang...asyik verangan nak jadi retis je...

ada orang cakap dia anak salah sorg lecturer dekat u aku..tp seksi lah dia ni.

ouh,diana amir.cute lah die.hehe

salam...ehh tarikh lahir diana sama dgn mama la cuma tahun jer yg x sama...:)

cute smile...:)

macam anggota RELA pulak ak tgk ko tuh . hadoiyai

Artis Kegemaran : ujang9897 tuuuuu tak leh blah hehehehehe

beauty is from the eyes of beholder...


tp..setuju bebenor..seksi meksi sgt...i dont like

Salam inchik Ujang...

Diana Amir ni dulu satu kelas ngan Sis masa form 1... Tak sampai 2 bulan, dia pindah sekolah... Dia pernah nangis dalam kelas (masa tu Sis datang lewat) dan tak tahu sebab apa dia nangis... :s

dia ni anak TNC tempat study dulu...ayah die prof tau..huhu dgr2 cte ktorang pernah satu skolah tp x sure sbb saya ni junior 2 tahun dr dia...tp lepas tu dia dah x duduk batu pahat lg...

knp diana amir lahir kt england?

lahir kat england sebab mak dia lahirkan england masa ayah dia sambg phd kat sane.. :D

Sejak istiqamah.. makin berseri dan cantik Diana Amir!


EmoticonEmoticon