Monday, August 22, 2011

Terima Kasih Muzik FM




Jumaat lepas gua berkesempatan berbuka puasa secara percuma di Kuala Lumpur International Hotel anjuran bersama dengan MUZIK FM




 Menu berbuka puasa malas gua nak tepek gambar di blog ni...kalau rajin pergi wusha di blog si YANA di SINI..


 Antara artis yang hadir untuk memeriahkan majlis berbuka puasa ini ialah , Yazid (penyayi lagu bila bunga dipetik orang) Azura (artis baru) Nubhan dan Hafiz




 Majlis berbuka puasa ini untuk meraikan Kanak-kanak Yayasan Chow Kit, gua mendapat jemputan untuk kategori pendengar Muzik FM..


Tapi gua dapat jemputan ini dari member gua iaitu DJ Muzik FM bernama Muaz


Muaz dan Gua


Pada masa yang sama juga Yana boleh pulak ala-ala jejak kasih, sebab dia baru tahu yang makcik dia DJ Muzik FM bernama lynn zainol


Gua, Dj Lynn Zainol(makcik yana), Yana


Lepas makan-makan seperti biasa artis jemputan menjalankan tugas mereka untuk menghiburkan para tetamu yang hadir termasuk gua la..hihi



Nubhan : Kata hati

Bro Yazid : Bila Bunga Dipetik Orang

Azura : Lagu baru

Hafiz : Awan Nano , Noktah Cinta , Lagu Raya


Dan akhir sekali seperti biasa gua dengan poyo bergambar bersama Artis Jemputan


 
 Memang sedap suara mamat ni nyanyi live..!!!
Otaimer nie......


Bersama Muzik FM jugak la pada tahun lepas untuk majlis berbuka puasa  gua dapat berjumpa dengan Heliza....gambarnya ceritanya di SINI




Akhir kata dari gua..terima kasih sekali lagi kepada Muzik FM, muaz..tahun depan ajak aku lagi ek...hee


Sekian...Peace (~_^)v


p/s :  balik berbuka puasa terus g jalan TAR, memang jahanam gila jerm..!!!!

22 Orang Memberi Komen & Pendapat

gile besh mkn free ...
makcik yana muka sebijik muka yana..so aku percaya...hikhik

murah rezeki ko kn heheh..jumpe artis je hehehe

dem suka tol curik gbr..grr~ thn dpn mtk kt acik lynn je lah..raya ni kena dtg rmh dia bodek lebey sket..bahaha =P

Bestnya. Ko ni asek jumpe retis tau. One fine day mana tau moke ko terpampang diskrin tb...aish...glemer...hehehe

comel aa heliza yang mata bulat tu. geram!

hurmmm.... aku nak tuju lagu ??? untuk siaran muzik.fm.....yosh !!!!

untunglah laki bini ni...rezeki baby!

sonok nyee..minggu ni berbuka kat mane pulak..??hehe

tak lame lagi jd retis betul lah kau ni...-.-'

lorrr..hensem gilak muaz tu rupenyer!!!!hari hari dgr kat radio office ni suara mcm pakcik pakcik jeeekk...hahhhaa...eh eh..kim salam kat muaz......>_<

wahh.. untunglah dapat makan2 free.. he3

menarik tapi yang tak menariknya jem gile tu..

bestnyer, glamour yana & ujang...huhuhu

wah,rambut Hafiz tu makin panjang dan mengerbang..hehe..bui minat dia..orang senegeri..*_*


EmoticonEmoticon