Wednesday, August 3, 2011

Yana Samsudin Sporting..!!!

AMARAN KERAS

"ini ialah entri poyo dan belagak"



Siapa tak kenal Yana Samsudin...??

Ala yang berlakon cerita Adnan Sempit jadi wawa tu la.., kenal kan..??

Lupa ingatan betul la hang ni...ni ha gambar dia..


Gambar Yana Samsudin

Gambar Tanpa Makeup Yana Samsudin

tetap cun wo kalau tak makeup...!!


Kejadah apa gua buat entri pasal Yana Samsudin ni kan...hihi..,ok ni bermulanya poyo gua dan belagak gua...,sebelum ni gua ada buat entri BIODATA YANA SAMSUDIN yer dak..?


Dengan tidak ku sangka si comel Yana Samsudin ni datang komen dekat entri gua yang tu.., nak kata gua bangga..idak ler bangga tapi dah dia komen harus la gua poyo..hahaha


Nie gua Print Skrin ek...jangan kata gua edit pulak..grrrrr!!!! tak caya tengok komen dia di SINI<--


Gua tau Yana Samsudin ni ada blog..dan gua wusha-wusha la follower gua mana tau dia follow kan..,




Dah gua agak dia akan follow blog gua..., yang tak follow lagi tu baik follow sekarang..hihi, takda la gurau jer..kang tak pasal2 ramai unfollow gua..dermm!!!


Gua terasa nak jumpa dia gak la.., dah la nama sama dengan bini gua YANA..,gua rasa memang nama YANA ni 89% cun dan cantik la...hahahaha


Filem terbaru lakonan Yana Samsudin yang akan keluar ialah Bini-biniku Gangster dan 8 JAM, moh like FanPage filem terbaru Yana Samsudin 8 Jam



Yana Samsudin ni senior kenapa blogger bernama MARYA HANA atau panggil dia yaya..cun gak wei..hahahaha


Jangan kutuk gua ek.., bulan-bulan puasa tak elok...hehe



Sekian...Peace (~_^)v


P/S : kalau dapat tiket free cerita lakonan Yana ni kan best..('',)

48 Orang Memberi Komen & Pendapat

org nama yana ni memg cntik kan. (^__^)

sedap pulak tgk mee yana makan tu huhu..

ujang memang suka yg nama YANA ke hahaha

ujang tak poyo, ujang tak berlagak...eeemmmm

wahh dah rapat2 ngan retis ... tak lama ko pun glemer cam retis la .....

wah..yana pun singgah blog lu ujang..

hebakk..

P/S : kalau dapat tiket free cerita lakonan Yana ni kan best..('',)


gila panceng ang nak yana bagi tiket free kan. politik betul la

ujang : perghhh!! giler lah..artis ni bai.......koh koh koh

wah..bestnya.
baguslah retis cam ni..x sombong

ramai retis jd geng ujang skang

mmg hebat la...ahakz =p

first tgk lakonon dia dlm filem seram, apekah tajuk tu..? lupe r yg dgn liyana jasmey and scha alyahya..


sini BACA DAN CLICK TAU

dasyat ujang...kawan dgn retissss2 gtu ;)

w'salam..<< menjwb kiriman slm yana samsudin..ngeh³...lu x ckp pn dia kim slm derr..ni nk emo nih..grrr~ =.=

walao wei..kejelesan la pulak..

ujang puji lebih2 nie ada maksud tersirat rupaya...nak tiket free ye..hehehhe

ewah..rakan artis aje.. yana mmg comel.

yana comel n santai je cara dia..suka tgk dia..comel

nak tukar nama yana boleh tak? haha

Dah confirm ko kena buat gak FANPAGE bini2ku gangster....kui3x...

haaa,kak yanaMIB dah marah tu...wakakaka..perrgh,retis yang follow ujang laah.femes amos la dia... :p

Nama yang huruf belakangnya 'na' mmg comel2...ehek!

belagak!!!nanti syawal la baru kutuk habis habisan...hheee

selamat berpuasa....betul ke lalaki suka ponteng puasa jika dibandingkan dengan perempuan?

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/08/lelaki-tak-hensem-kalau.html

eh, wa suke gile minah ni since cite lu'lu. haha^^ comel doh die!

ak rse hg dpat b'lakon jgk nnti. stok ngn artis je.. hahha

kena mengenanya MARYA HANA dengan yana samsuddin .. haha..

superduper senior tu ! :)

grrr... entry ade baur2 ampu gitu... ko nak dptkn tiket free eh! huarghhhhh mencik la ko nih sume retis ko nak rembat...-.-'

nama yana comel?? ni yang aku nak cari bini nama yana jugak ni. haha

hehehehe dah agak dah....sure mesti dapat tiket free nanti.

bagi can org lain dapat tiket free eh :)

yup, yana samsudin mmg comellllll! :)

dia ada komen kt blog aku gk, tapi aku delete...hahahahha

die ade jd follower ak gk, tp aku unfollow balik..ahahaahahahaha!XD

Yana ni mmg cool.Cantik asli tanpa pakai bulu mata palsu.Senyum dia sweet.Berbakat juga sebagai pengarah.

perghh dunia retis .. ujang , ko memang retis hehehe

wah,,, biar betik. yana ni mmg best sbab sgt sempoi lakonan die

Jang
walaupun dia tak singgah blog aku tapi aku pernah jumpa dia tahun lepas...ehehehheehee

http://www.daydeck86.com/2010/09/majlis-berbuka-puasa-tayangan-unggul.html

yup, dye memang sporting. gee dah folow dye then dye follow gee balik. eksited tak hengat wooo ade artis folo blog.. tapi dye tak komen la entri gee.. hehe!

wawahhhhh retis fllw leww. haha. tahniahhh >.<

http://yanadimple.blogspot.com/


EmoticonEmoticon