Thursday, September 8, 2011

Ayat Jiwang Filem Korea (versi 2)

stairway-to-heaven

Gua pasti 80% blogger di muka bumi Malaysia ini meminati cerita Jiwang KOREA yer dak..., di kesempatan ini gua curi entri dari blog jiwang ABANG NARA dan gua kongsikan di sini...=)


Ayat jiwang korea ni kalau lu orang yang nak gunakan mesti membuatkan chikaro awek di luar  cair dengan kata-kata yang di susun...heee


Moh layan Versi 2 punya......hee


***************


Situasi

Usapkan tangan anda ke wajah si chikaro. Belai rambutnya, pegang telinga si chikaro, jentik manja hidungnya dan buat tanda senyap di mulutnya sambil meluahkan ayat di bawah dengan penuh jiwa:-

"Saya tidak percaya cinta tanpa sebab. Saya boleh berikan 100 sebab kenapa saya cintakan awak. Bau awak, warna kulit awak, rambut awak, senyum awak.."

***************


Apa lagi..kepada si bujang teruna tu kalau rajin praktikkan la..hahahahha


meh like page saya ni pemalu orangnya





Sekian...Peace (~_^)v

P/S : perempuan ni suka ker lelaki jiwang ek..??? hee


17 Orang Memberi Komen & Pendapat

eeeeeeeee tetibe rase geli la plak!

aku suka yang jenis buat aku gelak sampai pengsan hahahahaha.

EEuuuwww!!Mungkin tak berkesan utk sesetengah org..

salam...jiwang karat ...hehehe....:)

kalau dah cinta dan sayang, kentut pun bunyik jiwang...hehehe..

suka lelaki yg suka buat lawak... ada sense of humor... hehe :)

haram bersentuhan lelaki perempuan tanpa ikatan sah..;p

praktikkan dialog xpe..jgn pastu wat aksi lushah lak..nehi! nehi!~

eiiiiiiiiiii......geli weih.....xnk r ade 4we romantik sgt....x best...kalau ade 4we yg pndai jaga hati dan perasaan gadis xpe jugak....

isk..aku tergelak kot kalau pak we aku ckp mcm tu..
tak pnah2 ckp tetba ckp..
hahaha

yang satu ni hamba tidaklah setuju..
sebab bagi hamba cinta tidak memerlukan sebab kerana sebab tu boleh menjadikan cinta pudar jika sebab itu hilang suatu hari nanti


EmoticonEmoticon