Friday, September 16, 2011

Gambar Sekitar Majlis Pra Tonton Filem Libas

Gua tepek gambar yang gua amik menggunakan NOKIA 3310 ni ok..,

Gambar macam biasa gua tak reti nak edit, so memang agak jahanam kualitinya..hahaha

Kata orang biar buruk janji asli....eh bukan orang yang kata..tapi gua yang kata...('',)

Siapa nak tahu pasal FILEM LIBAS baca di SINI ...best wooo...



Scha bersama bola takraw bola lain takda..teeettttt ('',)

Jurukamera dari pelbagai media (yang menongeng tu gua rasa dari ohbulan..hehe)

Ujang bersama Yana (ala la la tomeynya gua..hahaha)

Lenzo bersama korie (lenzo ni artis gak woo)

Beego, Ujang , Korie ( gua tau gua paling hensem)

Beego , Heidi Syafiq dan Korie ( sibuk dow HS ni)

Scha Comel ( dia kata gua hensem..serius)

Blogger Comel ini bernama Bean..(katanya)

Jangan Bikin Panas ( muka mamat ni mmg garang..hihi)

Gua dan Yana bersama Isteri kepada penulis skrip filem LIBAS iaitu Bicara Mak Dara




Ada lagi..nanti gua edit(tambah)


Blogger Yang Hadir Di Majlis Pra Tonton Libas

- Ujang
- Ery Farieha
- Zarien

(ada lagi.. tapi gua tak ingat dan kenal)


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : Filem Libas jangan nilai dari Trailer..serius lain gila...('',)



Artikel Terkait

13 comments

ujang..ko lagi hencem dari artis..hahahaa..:)

nasib baik aku takde kat situ..


















mesti die kate aku comel nanti..
lalalala

bile nak kasi aku tiket free plak weyhhh??

hai biar betul scha ckp hencem,...

tpi satu pic pon xde ngn ko,,
pic lain punya la byk,,
hehehe

ai takde gambar dgn scha ? hehehe comel die tu ujang ..


EmoticonEmoticon