Sunday, September 25, 2011

Kisah Benar Mengenai Kad Raya Gua


 Mejah dan Gua


Gua ada seorang kawan yang kurang kehensemannya bernama Mejah.., tapi gua sebagai kawan yang baik tidak memilih paras rupa

Kita lupakan tahap kehenseman mejah..,gua nak cerita kes kad raya gua...


***********


Mejah : Ujang, ko dapat kad raye aku?

Ujang : tak dapat la mejah

Mejah : ish, camne boleh tak dapat eh?

Ujang: ko tak boh setem kot?

Mejah : tak, aku dah buboh.

Ujang : ko salah alamat kot?

Mejah : macam aku tak tau umah ko.

Ujang : posmen lupe anta kot?

Mejah : tak kot, mungkit sebab aku tak hantar lagi kot.

Ujang : !@#$%^&* derm..!!

*****************

Takda la..ni cerita tipu jer, gua amik dekat Facebook..tapi memang gua tak dapat pun kad raya mejah sampai sekarang.., dia kata dah pos tapi tak sampai-sampai..=(


Sekian...Peace (~_^)v


 Nak tau idola mejah siapa baca SINI<---


p/s : masih bermood raya..ke umah cik epal hari ini

Artikel Terkait

12 comments


EmoticonEmoticon