Kisah Benar Mengenai Kad Raya Gua


 Mejah dan Gua


Gua ada seorang kawan yang kurang kehensemannya bernama Mejah.., tapi gua sebagai kawan yang baik tidak memilih paras rupa

Kita lupakan tahap kehenseman mejah..,gua nak cerita kes kad raya gua...


***********


Mejah : Ujang, ko dapat kad raye aku?

Ujang : tak dapat la mejah

Mejah : ish, camne boleh tak dapat eh?

Ujang: ko tak boh setem kot?

Mejah : tak, aku dah buboh.

Ujang : ko salah alamat kot?

Mejah : macam aku tak tau umah ko.

Ujang : posmen lupe anta kot?

Mejah : tak kot, mungkit sebab aku tak hantar lagi kot.

Ujang : !@#$%^&* derm..!!

*****************

Takda la..ni cerita tipu jer, gua amik dekat Facebook..tapi memang gua tak dapat pun kad raya mejah sampai sekarang.., dia kata dah pos tapi tak sampai-sampai..=(


Sekian...Peace (~_^)v


 Nak tau idola mejah siapa baca SINI<---


p/s : masih bermood raya..ke umah cik epal hari ini

{ 12 comments.. read them below or add one }

Namee Roslan Namee Roslan September 25, 2011 at 1:12 PM
ahahaaa....selamat hari raya btw!
Nyamuk Terbang Nyamuk Terbang September 25, 2011 at 5:25 PM
haha kira bleh mntk duit raya lg kn??
nk duit raya ujang!!
unieMARKS :) unieMARKS :) September 25, 2011 at 7:31 PM
heheee. slmt hari raya la k. masih mood beraya gak nii.
ABU ABU September 25, 2011 at 8:41 PM
oh tunggu entry baru raya rumah cik epal pulak..for sure mesti ada hehehe..
Sunah Sakura Sunah Sakura September 25, 2011 at 10:04 PM
kad raya dari ang untuk ceq takdak ka?