Scha Alya dan Gua

Minggu lepas gua ada pergi tengok wayang Pra Tonton Filem Libas lakonan Scha , ekceli gua tak tau pulak yang dia pun berlakon cerita libas tu..


Tapi ramai tanya mana gambar gua dgn SCHA...haa amik la..('',)


Al - kisahnya....



Scha : dik..ada tak ujang datang malam ni...??

Akak Kaunter : erm..tak pasti la..cuba tengok dekat list ni..



Scha mencari nama gua dari senarai kedatangan malam Pra Tonton Filem Libas


Scha : erm..ok dik..,saya dah jumpa nama ujang dengan no phone dia, thanks k

Akak Kaunter : sama-sama.., siapa ujang ni kak..??

Scha : member lama...hihi


Tak lama lepas itu scha tegur gua dan dia minta kebenaran untuk ambik gambar bersama...,dia terjah gua dari belakang

Scha : hai ujang...

Ujang : eh..scha...mana awal..??

Scha : dia sibuk sikit.., erm..nak amik gambar boleh..??

Ujang : erm..boleh2..

*klik...!!!!



Gua tengah minum terpaksa rehat kejap sebab scha minta kebenaran untuk ambil gambar..


Sekian...Peace (~_^)v

p/s : kejap-kejap lagi kalau rajin gua REVIEW FILEM BINI-BINIKU GANGSTER





{ 27 comments.. read them below or add one }

eima eima September 20, 2011 at 9:42 AM
lawa tak klu tgk berdepan awek ni ujang ....
Isteri Encek Bard Isteri Encek Bard September 20, 2011 at 9:55 AM
elleh.... giler lah apesal perut ujang nampak kembung.. ghihihihihi
Memori Kekasih Memori Kekasih September 20, 2011 at 10:01 AM
wow~~...kegemukan dan kebuncitan terserlah....hahahaha
BERT BERT September 20, 2011 at 10:01 AM
alahai.. sukenye ngan scha ni haiiiii
Zawifatul Aziah Zawifatul Aziah September 20, 2011 at 10:03 AM
btol ke dialog ni?mcm xcaye je.ke ujang yg nk amik gmbr dgn scha.haha
Kathy Tuah Kathy Tuah September 20, 2011 at 10:26 AM
kemain lagi ko buat citer ye..hahaha..
PinKy MoMMa PinKy MoMMa September 20, 2011 at 10:31 AM
aduh dik..tak menahan kan nak scha yang nak bergambar ngan dak ujang huhu..sabar je laaaa~
qasehraihan qasehraihan September 20, 2011 at 10:53 AM
uittt nape yg nama ujang tu kelihatan sprt org pregnan..hihihi
Aku Ibu Muda Aku Ibu Muda September 20, 2011 at 11:07 AM
err.....badan kamu membesar dgn jayanya :p
mas saari mas saari September 20, 2011 at 11:24 AM
dah agak dah, mesti ada dialog2 camni...heheeheheee
maszull maszull September 20, 2011 at 11:50 AM
salam ujang...caya la scha cari ujang nak bergambar bersama pweettttt...:)
Eema Eshya Eema Eshya September 20, 2011 at 12:07 PM
sila terbalikkan dialog di atas ek... hahahahah jgn tertipu dengan abg ujang... kikikikik

alaaaaa jumpa SCha... Minat gile kat scha nieeee
missbby missbby September 20, 2011 at 12:51 PM
ujang nampak ber'semangat' sekali..hehe
nazirulhazwan~ nazirulhazwan~ September 20, 2011 at 1:43 PM
ko tgk muke scha.tak rela ambik gambar ngn ko, sbb die syg aku
cik pieja hut cik pieja hut September 20, 2011 at 2:53 PM
bestnye dpt bergambar dgn scha !!