Thursday, October 27, 2011

Gua bersama Ibu Muda

Gua sekarang memang sibuk,update sambil lewa jer sekarang,jika ada ayat tak paham sila maafkan..tQ ('',)




Semalam cuti raya macha depabali gua rasa masing-masing sibuk dengan aktiviti yer dak..?? gua sebagai manusia normal pun ada aktiviti ketika cuti semalam. siapa tiada aktiviti dia tak normal..('',)

Kalau zaman bujang dulu aktiviti gua kalau cuti ialah pergi wusha-wusha awek.., tapi disebabkan sedar diri ini dah jadi suami orang, so aktiviti gua haruslah bersama dengan bini yer dak..??

Aktiviti gua ialah shooping barang baby...hahahahah..gila pelik gua rasa yang gua bakal jadi bapak ni...beli benda yang tak pernah gua beli ...ohsem..ohsem..


100_5992

Gambar di atas ialah blogger yang bernama Ibu Muda ,(yang dukung baby) Bini gua bernama Yana dan Lelaki melayu terhebak Ujang9897


Gua dan yana roger Ibu Muda sebab rumah dia dekat dengan warehouse my dear ni, so kami bersarapan pagi bersama dan shooping bersama...kenapa nama dia Ibu Muda ?? sebab muda-muda dia dah jadi ibu..dan dia muda,so dia Ibu Muda...(tak paham sila buat2 paham)


Apa hebatnya Ibu Muda ni...??? tak taukan...meh gua bagitau ok...,lu orang mesti tau yang Hot FM ada buat audition jadi DJ..??


Ibu Muda ni salah seorang yang datang uji bakat menjadi DJ dan lagi hebatnya dia berjaya dan bakal menjadi DJ hotfm wo....!!!!!!!!

Tahniah la akak WANI @ Ibu muda


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : blogger pun boleh jadi DJ betul-betul hebak..!!!



tags : pemenang DJ Hotfm, nama DJ hotfm baru

30 Orang Memberi Komen & Pendapat

ujang xnk g jd pelakon plak ker
bleh blkon dgn lisa surihani
kuang~~

mmg hebak ibu muda..tmpg glam ibu muda lak pasnih..hikss~ =P

wah...sonok sopim baju baby..

cuba ujang intebiu jadi dj lak..kompom dorang tak ambik..hahahaaaaa

larikk!!!

tahniah buat ibu muda...:)

banyak ke shopping jang!!

bai..tak perlu laa pkai prkataan "keling" follower blog lu bkn satu bngsa shaja..prkataan yg lu guna agak kasar bg org2 brkturunan india @ bragama hindu..gua taw education level lu bagus..tp kalaw boleh 'education' dlam brbahasa gua harap lu pun bagus..

'peace'

awat tk tayang hasil tangkapan kt sale tu...haha

dan explain sekali kegunaan brg2 tu

ahkak ko ni nak check...dh lulus ke belum nak jadik 'bapak muda'

muahaha!

anon - tq....teguran yg bagus....=)

hebakkkk hot fm tuhhh. aku tak normal sebab takdak xtvt kelmarin. wuuu

mesti syokkan shopping barang2 baby, rasa nak beli macam2 kan? maklumlah anak sulung..

hebat sungguh kak AIM tu..=)

err kak yana pun ibu muda jugak..hoho

bunyi macam dah tak sabar nak jadi bapak..hehehehe

wahh tahniah ya bapa muda :D

yg blogger tu terus jd dj ?? bestnya, rezeki dia.. :)

ko da mkin bsr la bhai semenjak bergelar bakal bdk.tahniah2..aku rs aku x wish lg.haha..mke yana dgn ko bru aku perasan ada sama la.semoga bahagia sepnjg hdp.

Bro..dah nak jadi ayah dah..heheheh.... Tahniah

assalamualaikum ujang...tahniah ujang sbb nak menjadi seorg ayah yer...

tahniah buat ibu muda sbb nak jadi DJ Hot FM.....:)

whoaaa....lepas nie leh la ajak kitorang join event hot fm


EmoticonEmoticon