Monday, October 17, 2011

Gua Cuti Jual Bunga untuk Pelajar

Siapa mat bunga dekat sini..?? meh jumpa gua..


Beberapa hari ini gua bercuti bekerja..,bukan bekerja sahaja gua cuti malahan menulis blog pun gua cuti..hahaha ayat nak skema jer


Gua cuti sebab tolong mak kesayangan gua berniaga jual bunga sempena Konvokesyen di UPM, tolong mak dapat pahala yer dak..?? selain tu mak gua pun upah la gua gak...dapat la gua simpan duit untuk masa depan anak-anak...sekali lagi skema


Gua tak dapat nak bebel panjang-panjang sebab tengah sibuk sekarang ni,biasanya gua penyibuk bukan sibuk..hahaha.


Semalam Ammar seorang blogger hensem datang jumpa gua di gerai bunga gua...rajin tol mamat tu datang..hahaha..thanks bro..


Nie gua tepek la beberapa contoh gambar yang gua amik di kedai gua...


gerai gua bernombor 4!


 anak² toke besar! =)


 dapat free belon..limited stok!


 mak gua sangat hebat menggubah bunga


 bini gua yang keletihan


dapat FREE kad ucapan lagi


antara gubahan bunga yang mak gua buat


bear ni bukan mak gua buat...tapi kak Wati (toke besar) buat...atas ni antara HOT items yang dijual...comel kan 'haiwan²' tu?? =P







p/s: gambar gua takde sebab gua pegang kamera...grrr~

p/s²:  siapa student/staff upm sudi² singgah gerai gua yang nombor 4 tu  ^__^

p/s³:  terima kasih kepada semua yang membeli~!

44 Orang Memberi Komen & Pendapat

alamak! lupa nak singgah semalam~~~~

ha, masuk tb3 tak..hehehee...

nape ms aku konvo ko xjual bunga?? hahha

jual bunga saja..jangan jual macho tu..

nak munger jugak ujang....hantar kat opis sedozen ek, masuk buku hahahahaha

jual bunga bnyak untung kan abg ujang...

rezeki anak...

:)

krim salam assalamualaikum dekat kak yana boley??

jgn bagi dia lasak2 sgt....

sian die...

:)

ujang!!! nextweek hari ahad jual la kat uitm shah alam ok! kite sesi pagi. wuuu wuuu nanti nak paksa abg kakak pegi beli kat gerai ujang ngan mak! hakhakhakhak! bwk kak yana skali nak tgk perot comel \^-^/

Selamat berniaga, semoga dapat banyak untung. amiiiinn... ;)

jUAL BUNGAAAAAAAAAAAAAAAAAA NI UNTUNG BANYAKKKKKKKKKK :)

ala jauh. kalao dekat da singgah da :)

tula,kalau dekat dah lama singgah =) wahh ada patung smurf la..

biz yg macam ni yg jalan masa konvo...i like :)

lepas nie untung besar la....dah promote kat sini..hahaha

Wah...kagomnye....mak anda pakai menggubah bungeee...

patot semalam nampak mcm muka lu je bro. hahaha

bijak2x... buat bisnes skit2x ....nanti dapat la cover kos bersalin yana kan.... good daddy....

rajinnya dia membantu emak..hehe.
selamat bekerja. arisha suka tengok colorful flowers plus the dolls ;)

amboi, bisnes sakan ni..banyaklah masyuk tu..hehehe

patut cam kenal je..upenmye ujang yg duduk situ

mat bungeeeee .. haha..
nak satu bunga bulih?

nanti poli saye ade konvo suh mak abg dtg sini tau. hehe

rompak gamba kat blog k.yana lettew.. hahaa..
asal tak jual kat ukm dulu ah..
kalau tak dah beli banyak2 dah..hehehe

wahhh...lawanya mak ujang gubah...

nak sejambak bunga segar boleh?
tp saya tak konvo lagi huhuhuhu

This comment has been removed by the author.

kekadang perlu juga berubah jadi mamt bunga..ye dak?!

pes tym datang sini..haloopp =)

wehhh aku dtg...hhehe...nk rose kaler biru :D

alamak..syieda student uitm..sob2.. T_T

alololo, comelnya bunga2, rasa nak semua je, mandi bunga. kahkah...

syioknyeee deliver sejambak wehhh

ad no anak toker tu bro haha ,by ammar 82


EmoticonEmoticon