Thursday, October 6, 2011

Gua jumpa Retis Lagi

Semalam malam..gua bersama buah hati gua bernama YANA berjalan-jalan pergi shopping slipar baru.., gua beli selipar berjenama Lois ker apa tah tak ingat.

Owh..lupa nak bagitau yang gua shopping disebuah tempat yang diberi nama ALAMANDA bertempat di Putrajaya.

Selepas gua beli slipar gua beli barang keperluan rumah pula di dalam carefour..,arghh!!!! agak jahanam kalau karangan gua buat macam ni masa PMR dulu..derm..!!!!!

Di pendek kan cerita masa gua nak balik dari Alamanda gua terima panggilan dari seorang rakan blogger bernama Isteri Encik Bard 


*************

Dalam hati gua berkata "apajadah tetiba kol gua ni..,mesti dia ada dlm alamanda ni"

Gua angkat jer la telipon bimbit gua dan berkata " Assalamualaikum...,boleh saya bantu"

"oi..!! kau dekat alamanda ek..,macam nampak kau....??" gertak IEB

yer..yer dalam alamanda ni." jawap gua ringkas

"owh..mcm nampak ujang dengan yana tadi..,kitorang dekat Chiken rise shop ni.." kata IEB bangga

"erm..,ok jap kitorang datang kacau..." kata gua mengakhiri panggilan


************* 

Sesampai jer gua di Chiken Rise Shop gua nampak la kelibat Isteri Encik Bard bersama dengan adiknya dan suaminya bernama Bard...hehe

Gua tak dapat borak panjang sebab gua dah bayar tiket parking..so kena keluar sebelum 15 minit

Sebelum balik gua minta izin bergambar dengan retis bernama Isteri Encik Bard...


klik........!!!


Yang buat "Peace" itulah Isteri Encik Bard


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : kenapa gua tengok muka gua macam mawi ek dalam gambar ni..hahahahah



32 Orang Memberi Komen & Pendapat

yang tengah tu mak buyong...yang hujung kiri lak bapak buyong...hahaaa...

lariiikkkk!! :)

untuuuuuuuuuuuuuuuuuuung la...hehehe...bila plak kita dapat jupe kan..

mawi? tang kopiah tu adalah gaya..heheheeee

Kopiah tu.. Nasib baik ko tak pakai spek yang mawi selalu guna utk show tu.. Kalo tak, memang samalah..

perhhh....
apsal tiap kali aku lepak alamanda dulu xpnah jumpa pn..

hahaha..
dulu xkenal sesape. skang ni ble da xduk sana..baru nk kenal..
adehh

ce botak kepala,kompom smart mcm emises...

my adikss!!!!! wahhhhhhh rindu kamu!!!! my adiks ipar sihat kah? baby ok kah??? kamu masih nakal2 eh...haipppp!!!! babab nanti...

ps: nak jumpa IEB jugekkkk!!!

Mak mentua ko tanya nape tak ajak aku pegi kenduri masuk umah ko ..... huhu tatau.. tatau ...

abis la ko ....

apesal gua nmpk comel dan tembam? lalala =P

Yelah. macam mawi.Yana tu makin manis sejak akhir2 ni.

fucker, nak macam mawi plak, setau aku aku je org yang macam mawi.dem

Femes la ko...kat maner2 je orang kenal...

pki kopiah ke ni? suami mithali...hahaha

sejak bila mawi beli slipar, mawi pakai kasut.

salam....mawi ek...peace no war...:)

ceh...mawi konon bro....hahha
aku ingt artis betul la...
popular gak la istri enck bard tu yek...
kaya artis..
erghhh...

Rise=memng naek aym tu..
hahaha

satu lagi persamaan ko dgn mawi ialah korang sedang menunggu anak pertama . ngeee !!!

satu lagi persamaan ko dgn mawi ialah korang sedang menunggu anak pertama . ngeee !!!

satu lagi persamaan ko dgn mawi ialah korang sedang menunggu anak pertama . ngeee !!!

hahaha a'ah oh sejibik jugak la :D


EmoticonEmoticon