Thursday, October 27, 2011

Shark Night 3D jahanam..!!!



Malam semalam gua bersama dengan Mejah pergi tengok wayang Free yang bertajuk SHARK NIGHT 3D di Mid Valley.

Kenapa gua dapat tiket free jawapan dia sebab NUFFNANG kasi, kenapa free tak perlu la gua jawap yer dak..?? sebab ramai dah tahu sebab apa

Kenapa gua pergi dengan Mejah jawapan dia sebab gua dapat 2 tiket dan Yana tak dapat pergi so gua ajak Mejah...

 Gambar curi dari Finaz


Kalau lu orang tanya gua best ke tak Shark Night 3D., Jawapan gua


-Jahanam gila jalan cerita dia tak best langsung

- Jalan cerita yang memang dah boleh agak dan memang tak best gila..argh!!

- Baik tengok cerita Upin dan Ipin lagi best..

- Filem paling tak best yang gua pernah tengok..


RATING

0.1/10


*********

Siapa rasa nak gak pergi tengok sila la tengok.., gua rasa jadi tak best salah satu faktor sebab banyak potong kot...kot la..tapi gua rasa kalau tak potong pun tetap tak best..hahaha

Lagi satu gua ingat kan dapat tengok 3D, tapi kecewa pulak tak 3D derm..!!


Antara rakan blogger yang hadir tengok wayang free semalam di mid valley.., ada 2 movie satu Shark Night lagi satu tajuk dia Don't Be Afraid Of The Dark



Sekian..Peace (~_^)v


p/s : Lepas ni tengok wayang free aku bukan tomboi dan toyol lak...hehe

26 Orang Memberi Komen & Pendapat

betul3x, mmg x best langsung,... suma scene dah boleh agak,.. yg xboleh blah, ending lagi cam haram,... ekekekke,.. sib baik free kan.

ye ke tak best? nasib baek x tgk lg.. hehe

dah tengok real steel jang?style..

Tak terasa rugi pulak aku rasa bila kau cakap macam tu. Sekali tengok trailer dia pun dah boleh agak. Mat saleh, pompuan cantik dia jadikan umpan dalam filem. Eh filem melayu pun apa kurangnya..

jimat duit
kalau ujang kta xbest
mmg xmaw tgk
kuang~~

tak nak tengoklah kalau tak best!

paling sakit hati...mana 3D nya..bengang!!

hahahahaha untung lahhh tiket free... eh alya @ secantik manis pon pegi.. untung lah ko...

kalau macam tu xmo tengok la. haha kang menbazir duit je kan..

I saw you yesterday.... hahahaha

haha selamat free. kalau bayar, mahu rasa menyesal gila ;)
okay , thanks maklumkan yang cite Shark ni tak best langsung ! :D

hahahahahahahaah

baik kau teman yana kat rumah dari pegi tengok..hahahahahah..

haha..tgk tv la lg best,


rasanya cite toyol punya trailer xleh belah..makhluk hhijau

oh jadi tak silap lah mata saya tu semalam tengok en ujang dengan cik epal. haha! eksaited, tapi tak berani nak amek gambo.

memang tak best! haha! tak best!!!!

mmg cte shark2 ni asek sme je kot jln ceritanye..lumrah gitu..haha..

**eh,,kte dpt gk yg cte toyol tu..see you there !!!

eyhhh! kite pong pergi tgk sharknite ni kit midvalley ituhari!

Mmg hammmpeh! Ending lagi lah mcm haremssss! T___T

sku da agak da mesti sampah cite ni.naseb baek ade review dari lu.wakaka

hahaha laa mmg tak best ya. nasib baik dpt free,kalau beli tiket tu dah burn da.. :D

Cite don't be afraid of the dark pon xbape nak best..uwaaa :')


EmoticonEmoticon