Friday, November 11, 2011

11 Blog Yang Gua Suka pada 11.11.11

Curik Gambar dari SZ

Sempena 11.11.11 ni gua tengok bermacam-macam la orang bercerita...antaranya

-Ada yang begitahu tarikh orang kafir la
-Ada yang kata pergi mampus la dengan tarikh 11.11.11 ni.
-Ada yang mengatakan bezdaynya....(happy bezday...hihi)
-Ada yang kata hari ini bezday kaptain barboza la
-Tak lupa juga ada mengatakan gua hensem pada tarikh hari ini


Kalau berdebat dan berbicara pasal tarikh ni memang tak akan habis..,tapi benda yang elok korang dengar jer la ok, benda yang baik terima jer seperti orang mengatakan gua hensem..so terima jer la yer dak..??


Tak kisah la tarikh 11.11.11 ini apa benda pun korang nak buat yang penting tak lari dari akidah Islam ok..hehe., gua pula masih bersyukur kerana masih boleh bernafas di muka bumi ini..('',)


**************

Sempena 11.11.11 ini gua nak bagi tahu 11 blog yang gua suka singgah dan baca entri mereka.., boleh dikatakan kalau online gua mesti singgah blog mereka ni.., kenapa gua pilih 11 blog ini ?????


1. YanaMIB
(suami dia hensem wei..!!)

2. Nazirul Hazwan
( mangsa rogol)

3. Ben Ashaari 
( mat jiwang..hahaha)

4. Hamzah Ian 
(Bukan manusia )

5. Faizal Fredley 
( budak jahanam)

6.Zack Zukhairi
(jarang update pun gua masuk...derm..!!)

7. Namee Roslan
(nama bapak dia sama dengan gua)

9. Umie
(seorang budak gila)

10.Cik Epal
( seorang yang pelik)

11. Mizz Lolly
( ni pun minah pemalas update tapi gua masuk gak derm..!!)


Rajin-rajin la older post mereka, anda akan jumpa dan suka entri mereka yang menarik


 **************


11 nama blog ini sahaja yang terawal keluar dari pemikiran gua,jadi nama mereka la yang gua tepek.

Kenapa dorang terawal dalam fikiran gua..?? erm....takkan la gua nak puji dorang bagus pulak yer dak...?? kang dorang bangga pulak..hahahaha


UPDATE

Tak ada seorang pun yang perasan gua tak letak no 8....hahahahahhaha


Sekian....Peace (~_^)v


P/S : Sebenarnya ramai pemilik blog yang bagus yer dak.? sebab mereka ada idea untuk menulis hasil buah fikiran sendiri.


46 Orang Memberi Komen & Pendapat

num satu tuh angkat bangkul sndrik sungguh , hahaha

ye la ye la nak pegi jengah la blog diaorg...lalalalaa..

Dulu aku ingat suami Yana MIB tu classmate aku Epul. Muke dia saling tak tompah wey...kahkahkah...rupenye Ujang....

ujang pilih kasih...smpai aty nme den xde...:'(..mrajuk...

suami blogger yg no 1 tu hensem ke? tertanya2

suami die hensem ke yg no 1 tu?? hurmmm.... pikir 23 kali... hurmmm..hurmmm/// tipooooooo!!!

ohh entry blog picisan sy tak tersenarai entry 11.11.11.. hehe
salam ukhuwah dr nanie

http://nurulharnanikasmari.blogspot.com/2011/11/mengapa-memilih-111111.html

no 1 tu laki dye hensem ke? hahaha :D

hehe.. bila la blog gua mau jadi macam tuh?? berjanggutkah?? haha

owh.diorang memang hebat dari segi penulisan dengan gaya tersendiri..wah angkat bakul sendiri ka??;)

6 blog tersenarai selalu akak follow terutama blog no. 1. Follow sbb nk tau apa citenya. Lepas tu baru follow blog dak encem dia...hensem la mcm...

hugah hugah org gila datang... nah amik aku baling tukul kasi kepala benjol sikit.

motiffffff sgt mention somi..=.=

yg kesebelas tu minah pemalas hahahaaa

tah nye,,masok bakol =D

suami yana tu betul ke hensem gua tengok selekeh je haha...tgk macam gua takdelah hensem tapi romantik tu memang banyak haha

alamak, segannya. blogger retis featured blog kite. terima kasih ujang :)

cer tgk blog kawan gua punye lagi happening..org nyer pun cantik. study oversea tu. check it out! http://tiarafazlin.blogspot.com/

all the bloggers that you mentioned above berkebolehan dari segi olahan dan penulisan :) plus they're so clever to story and share something great on blog :)

gila ko jang.....sampai ati ko menjahanan kan aku...

apahal aku pelik?? FINEEEEE. Aku rasa kau lg pelik sbb tinggalkan komen pelik di kotak komen aku. FINEEEE

ngelat ooo pilih kaseh. blog ak tade... muahaha

yelaaaaaaaaaaaaaaaa....blog ceq tak best pongggg~

blog dorang mmg best^^

Labiyu ujanggggg !

*jeling2 yana*





oit alifff, nak cari gad0h ke kekekekekkeek.

no.8 tu blog akaklah tu... malu nak tulis kan? heheheheheee

blog gua no 8 kan? keh keh keh :P

penuh perahsantan btol la ujang. haha

ah sudah ah ko ujang...letak blogger femes je..mntang2 ko femes.hahahhaha :p

kim slm kt bby dlm tummy kak yana ye :D

This comment has been removed by the author.

haha ensem sungguh suami beliau! bro tolong pos lembu sekor nk korban!

blog gua xde dlm senarai? hahaha

hye ujangg..

sorry out of topic.ujang penah tinggal komen mase sye study kat mexico,jelajah luar negara.

then,saye tau ujang minat heliza.
baru ni saye jumpa heliza kat kemboja.

ni nak share gambar dengan helizaa..jangn jeles..heee~

http://wannurulsyafawati.blogspot.com/2011/11/program-qurban-dan-bakti-siswa-di_5152.html

blog saya juga masukin dong gan ke daftar_nya..
link anda juga akan saya pasang di web saya...
salam kenal dan salam jabat erat...

blog saya juga masukin dong gan ke daftar....


EmoticonEmoticon