Tuesday, November 15, 2011

Biodata Zackzukhairi



Pemilik blog di Malaysia pasti mempunyai blog yer dak..?? agak bengap soalan gua kan..hihi..

Kelemahan gua dalam menulis di blog ialah tak tau nak mukadimah dengan ayat apa..memang terasa noob gila..grrrr

Siapa yang ada blog gua rasa perlu mengenali mamat Zackzukhairi ni., dan yang tiada blog pun ramai kenal dengan  mamat ni.

Ni gua nak tepek Biodata mamat jepun yang di kenali dengan nama ZackZukhairi dan blognya bernama Realiti dan konspirasi


********


NAMA : Zukhairi B Md Rahim

NAMA MANJA : Aju , Ju, Zack Zukhairi, Gulong(baru)

NAMA AWEK : Lisa Surihani (siapa percaya bangang)

TARIKH LAHIR : 26/5/1986

TEMPAT LAHIR : Masjid Tanah, Melaka

ASAL : Seremban

ARTIS KEGEMARAN : Lisa Surihani, Diana Amir, Ujang9897


********

Mamat ni tak silap gua dia minat Lisa Surihani gak..., nasib baik gua dah kawin amik la kau lisa surihani tu zack...hehe

Gua rasa ramai tak tau lagi yang mamat ni sekarang bukan lagi di JEPUN, tapi dia sekarang tengah study di Fakulti Kejuruteraan, UPM tempat gua bekerja.

Apa ada dengan mamat ni...?? tak perlu gua huraikan pasal dia lu orang sendiri nilai la ok...


Antara ayat dari Zackzukhairi yang menjadi copy paste orang

CINTA

"Cinta itu macam nasik goreng mapley, kadang-kadang sedap, kadang-kadang rasa gampang"

 "Cinta itu ialah menerima si dia apa adanya"

"Cinta itu bila mana kau sanggup mengalah demi nak melihat si dia gembira"

"knapa awak sayang saya? awak kan boleh je cari yang lain? sekelip mata je awak boleh dapat yg lain much better than me. knapa nak kat saya juga?" - sebab hati saya awak dah ambik"


********

KEHIDUPAN

"kesian anjing. bukan die nak sangat lahir jadi anjing. celik-celik bijik mata je "eh, aku anjing?". sama la juga dengan kita. celik-celik mata je dah islam. nikmat besar tu. lu orang tak tau

 "macam mana kau buat sekali pun, kau takkan pernah dapat nak puaskan hati sume orang. ingat tu."

"kalau terpaksa menipu semata-mata nak tenteramkan hati member yang tengah sedih, guwa rela tanggung dosa menipu..."

"kau tak perlu cari makna perkataan 'hidup' dalam Kamus Dewan. sebaliknya kau perlu hidup untuk cari makna 'Kamus Dewan'. kehidupan itu satu pencarian. ingat tu"



Sekian...Peace (~_^)v



p/s : bila takda idea ni la kerja gua, tepek biodata orang..=)

tags : biodata zackzukhairi, blog zackzukhairi, nama zackzukhairi, awek zackzukhairi, zackzukhairi putus tunang,tunang zack zukhairi, blog realiti dan konspirasi, zackzukhairi blog

56 Orang Memberi Komen & Pendapat

ooooooo nie kira memang dah x de kerja la nie
hehehhe

bleh thn gak ayat2 die ek....

apesal aku xpnh knl dia ni? grrrr....lagi la noobbbb......

bila la mamat kartun ni nak update blog.

wah.. leh tahan gak ayat2 pujangga beliau tu ek :)

belog die mmg bez tapi lame tak update hehehe...en zack bizi kot

tp belog dia dah lama tak ber update! =.='

fac. engine? cos ape? tetiba nk tau. tetibe ase nk isi borang apply postgrads UPM. hehe. aku suke blog die. sgt2. tp dh lama gler kot die tak update. siyes, rindu gler ngn entri2 super klaka dia. :))

kim salam kat dia jang...aku ni peminat dia selain Diana Amir dan Yana Samsudin haha

Dah ada post entry nie kiranya kategori idea gak la bro....

owh masih belajar lagi ekk dia...tgk gaya penulisan nampak matang rupanya muda lagi nie...

dia punya blog mantop wooo..tp sekarang dia dah x up entry baru...sob3

makin lama makin hensom plak mamat ni ^^

mmg best.....
ayat dia power...
seronok jer baca...
terbaiks...

yang tak boleh blah, setiap tepek biodata blogger retissss, pasti ada nama UJANG9897 sebagai artis peberet! kahkahhhhhh.................ZZ terbaik!dh lama kot dia tak hupdate. dia buat apa sekarang? cettttt, soalan mcm dia tinggal sebumbung je dgn bro! haha

Owh...dia, ko dan aku sebaya rupenye.

toh bile le dia nak update blog :-w
sedang single katanya..yes!!bhahaha

wow ujang ad dlm senarai artis kegemaran (serius aku caya ni..hahahaha)

gua suka dengan ayat- ayat zack. serius mantap. ^^

pergh..siap dapat tahu biodata mamat tuh..secret admirer dia ek..hahha



Jemputan khas singgah ke blog chegu zubirBLOG CHEGU ZUBIR

IPAD 2 FREE untuk ANDA

Jom cashout duit korang dengan

PRASEKOLAH FREE UNTUK ANAK ANDA

dah lame dia x update blog kn2...

aku tak percaya, jadi tak bangang..
lepas ni bio aku plak ye. hahaha.

kenapa biodata gua takda? krooohh

dah lama mamat jepon ni tak update belog

hahaha... ujang ujang.. jum lepak minum.. aku nak pi bangi ni

kakak kite kat upm,amek engniring process food..

zack tuh junior dia la.

then,dia kate,ujang pun dia pernah nampak..

staff kan??heeee~

sayang betul dia kt abang zack dia tu. haha

pestime aku rase blogger lelaki sayang betul kat blogger lelaki.. ngahahha

amboi,nak aku tepek biodata ko x.haha

hehee--sy student upm gk...penah tersrempak ngan zack ! ahakz..

blog die mmg terbaik,

gulong name baru die kat upm kan? haha..main teke je.. ;)

patotlah nampak dia kat Minggu Perkasa Putra dulu.,...

terpikir gak mana dia dapat idea2 tu kan.

habis dibeleknya page abg zack . gila la lu .

wooo~~ tempat kerja! huhu! p amek gambaq kat dia, lagi lah meletop2 blog ni! hehe.

hahahahahhahahahahahahahahahahahah! adoih! semput nak ketawa.

faveret artis zack tu... haha yg tu lawak.

xpenah kenal pun mamat ni.. haha..

bukan ujang gua dah kawin delete November 18, 2011 at 3:01 AM

aku hari2 tunggu mamat ni update blog..hampeh..tp sementara tu aku lepas kerinduan kat satu blog awek ni, boleh tahan sengal mcm lu punya zack la brader, chekidout nama dia Tiara Fazlin

tepek laaa biodata gua plak pasni....

hahahah..

bila lak ko nak tepek biodata aku.hahaha

orang masjid tanah??
btol ke??
asal aku sekampong pon x tau neh!!

apa??student upm?? asal fakulti jauh sgt..=( kalo x dah bleh jumpe dah..hehehe

sunyi sepi dia sekarang, huhu~

Saya kenal dia ni! best blog dia tp dah tak aktif skunk wawawa

dah ade yang berpunye ke belum.. toing!

amboi banyaknya peminat~~

amboi ujang promote dia, dia promote ujang..haha

paru paru nya...

bukan kt jepun dah


EmoticonEmoticon