Blog peribadi seorang bernama ujang

Friday, November 4, 2011

Kenapa Adolf Hitler Bunuh Yahudi

 Salam Jumaat


Jumaat macam biasa gua amik entri ilmiah dan islamik dari blog abang gua si Zabid9897, tapi ada gak tanya kenapa buat islamik hari jumaat sahaja..?? bila gua buat entri islamik bidas macam tu pulak..bila tak buat bidas macam tu pulak...derm...argh...lantak la..('',)

Nukillan hari ini di mulakan dgn Ungkapan Emas ni,,, yer ker ungkapan emas???? (",)




Kadang- kadang sakit hati gak dengan Adolf Hitler ni yer dak..??. Yang dia pergi tinggalkan tu buat apa? Nak KiTa cari jawapan?

Bukan sebab kau lah kami kenal Yahudi... Kalau kau Takde pun kami memang tetap berhati-hati dgn Yahudi.

Sebab pasal Yahudi ni memang dah diterangkan dalam ayat Al-Quran Surah Al-Baqarah ayaT 120

وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِي جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ

  Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut ugama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (ugama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.

And the Jews will not be pleased with thee , nor will the Christians , till thou follow their creed . Say : Lo! the guidance of Allah ( Himself ) is Guidance . And if thou shouldst follow their desires after the knowledge which hath come unto thee , then wouldst thou have from Allah no protecting friend nor helper .

犹太教徒和基督教徒绝不喜欢你,直到你顺从他们的宗教。你说:“真主的指导,确是指导。”在知识降临你之後,如果你顺从他们的私欲,那末,你绝无任何保护者或援助者,以反抗真主。



*************


Sekian...Peace (~_^)v


p/s :  SELAMAT AGHI GHAYO...SELAMAT BALIK KAMPUNG...DAN SELAMAT MEMBAYAR TOL UHUHUHUHUHU

12 Comments
Comments

12 comments:

Anum said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

perkongsian yg menarik

Mat Gebu said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nice entri...aku suka..Selamat hari raya Ujang dan Isteri..berhati2 di jalan raya...

Mira Adzlia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yup..stuju ngan pendapat tu

mas saari said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

thanks berkongsi ni, kalau tak memang tak tahu pun...

salam aidiladha!

yaya chef kecik said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

taniah!! bagus entry ni..

ABU said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pasal ada tulisan cina?? bajet kitaorng faham la..hahaha

aku mmg fak gila dgn yahudi yg mcm haram tu..

: husna : said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dan mmg adolf tu kekadang betol gak. sebab yahudi memang kejam!~

nazirulhazwan~ said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

guwa suspek hitler! go hitler

BeaN MorENo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tulah tapi lu dengar jugak lagu SOAD kan haha

feriesha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

banyak benar penjilat punggung bloggger ni. haha

try to read more sources. later you know who is adolf :)

EZAN IDMA said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

happy aidil adha!!

Saiazuan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hitler!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang