Tuesday, November 8, 2011

Terima Kasih Sayangku...Pergh..!!!!

Hadiah Hari Jadi Dari Bini

Semalam merupakan hari bersejarah  gua kerana pertama kali menyambut hari jadi bersama isteri tercinta iaitu YanaMIB. Kenapa pertama kali, sebab gua pertama kali ada isteri hehe...,


Jadi hari ini umur gua sudah 25 tahun...yer 25 tahun.., tak perlu gua nak nyorokkan usia gua seperti kebanyakan gadis-gadis yang gua sendiri pun tak tahu kenapa nak rahsiakan umur..derm..!!!


Ramai ingat umur gua sekarang 20 tahun, dan gadis-gadis remaja di luar juga mengatakan umur gua 18 tahun...owh...terima kasih kerana mengatakan muka gua baby face...(siapa percaya dia bengap)


Akhir kata dari gua, terima kasih sayang dengan hadiah yang comel dan boleh di makan...hihi macam la tak boleh cakap depan2 yer dak..??


Best pulak rasa bila bezday ni kan...dapat hadiah dari bini lagi..,siap i love u lagi..hehe..


Sesiapa nak order kek macam bini gua kasi hadiah tu, sila la wusha di Fyeza CakeCorner.


Baca Cerita disebalik Pemilik 7eleven di SINI


Sekian...Peace (~_^)v


p/s :  raya haji ini ada gak dapat duit raya ek..??

34 Orang Memberi Komen & Pendapat

This comment has been removed by the author.

Wahh happy befday ^^

Haa mmg dok dpt duit raya lg rya hj pom, hihi

selamat hari lahir kt ujang, ntahla dpt duit raya ke x? tapi saya dpt dari bos rm300 heee~~~

bnyk2 hadiah, hadiah dr bini yg pling istimewa wlau x seberapa mane pun.haha yg pnting ikhlas! (^__^)

alolOo..comel nyeh! >.<

hepi tua day en ujang,
smoga dpt baby lgi byk2! hihi :p

pehh. untunglaa~

sdap tuh..

Happy belated b'day btw !

;)

25? aku igt kan 31...
=D

apepun, epi beday ujang. smg dipermudahkan urusan duniawi ukhrawi..sehat dan bahagia smpai bila2...

sodap . cantik . sayang nak makan ae :)

Ujang tetiba jadi jiwang cam Awie dalam SEMBILI..... hik3x... anyway semoga boboi lebih murah rezeki yea

untunglah ada bini.... btw, epi besday ujang yg sengal...

happy birthday ujang yg dh tak bujang..heehe~~

sapa caya ujang babyface mmg ngokngek lah..dermm!!

salam aidil adha..
esok birthday aku..hehe

muda lagi 25 tahun tu... jauh lagi perjalanan hidup!

anyway, moga panjang umur dan bahagia bersama Yana! so romantik lorrr..

hepi bzday juga dr akak.. dtg dr busuk ni... selamat panjang umur murah rezeki dan 'muda' selalu...

selamat hari bertambah usia anda ujang... dan selamat menjadi bapa...

kenapa mesti pggl bini, dan bukan isteri...kalau bahasakan isteri nie lagi cantik bahasanya....kan en. ujang kan...

november rain by gun n roses

assalamualaikum ujang...selamat hari lahir yer moga sentiasa gembira bersama isteri tersayang n baby yg bakal tiba nanti...:)

hahaha baby face konon...podahhh!

anyway, happy belated birthday jang! Semoga pjg umur, murah rezki & mnjadi suami dan bapak yg soleh. Amin ^^

selamat hari jadi jang walaupun dah lepas (aku saje je wish lambat)

1. cupcake tu nampak sangat2 sedap

2. happy belated birthday Ujang =)

haha lu sudah tua bro..opss..selamat hari jadi bro

ooohhh..baru 25 ke ke dak encem yana niihhh..
akak ingat dah 30an kah kah kah


moga dilimpahi Allah rahmat dan kasih sayang.... Bahagia hingga ke syurga hendakNya


EmoticonEmoticon