Wednesday, February 8, 2012

Ujang kenapa kau dah TEMBAM ..??

Salam Satu,Dua, Tiga.....


Semalam gua lepas bersama 2 orang sahabat lama gua..., kitorang amik gambar sebab lama tak jumpa

Ujang, Along, Mejah

Along : Ujang apahal kau dah tembam

Ujang : diam la kau along..!! orang tengah amik gambar tu

Mejah : hihi


*tukang amik gambar ialah JMR


Sekian..Peace (~_^)v


p/s : wordless rabu

31 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahhaa.... tak delah gemuk sangat....okayh apa mcm tu....

Jauh kot beza gambar kat header ngan gambar skang ni..hehe~

x dapek terima kenyataan la tuuuuu...hahahahaa... :D
senang hati beb!

normal la tu lelaki lepas kawen. hahaha




comel je abam mejah tu eh. hiks

den nak tengok laki den plak pasni ape jadik kikikiki

standard la klu dah berbini...sama la ngan laki aku tu ... tak lama lagi ko naik tang perut plak .... muahahahaha



## smlm aku dok teringat kat yana bila tgk tv .... dah bersalin ke die??

aku tgk sme je... pipi la kot tembam skit.. kalo tang perut tu, mcm xde beza je.. maintain tembam dari dulu.. hahahahaa

apesal bole jadi tembam..kat mana silapnyer

alah, takpelah tembam pun! itu namanya isteri pandai jaga makan...heheheee

ok la tu..normal ...hehe..kalo kurus je kang, nama bini yg up.."bini xbagi makan ker?" hehehe

haha korang x nmpk ke ye bro ujang tu dah bahagia, tu yg tembam~

haha arsenal beb! jersi ni je aku xde lg.. huhu jarang tul aku bli jersi away,slalu home je

assalamualaikum ujang..biasalah tu mana ada tembam...hati bahagia selalu jer kan...:)

ya..ujang mmg dah tembam.. sama lah pun dgn kita..hahaha :(

Jang.... itu tandanya nak kena pegi main laser tag lagi nie....hahahaha

xpa tembam as long as ade org syg..hihi..

terus kite blank, siapa yang mengandung ni? hehe!

pipi kembang..perut x tau la mcm mane


EmoticonEmoticon