Thursday, May 24, 2012

Meh Komen Blog Gua dan Menang (3)

Promosi 3



Benda apa yang bila dia hijau dia berhenti.., tapi bila dia merah di jalan.....?? taik dia warna kelabu... haaa


*****************

3 pengomen terawal dengan jawapan yang betul akan gua letakkan banner blognya di sidebar dan juga gua letakkan bloglist khas untuk setiap pengomen jawapan yang betul dan tepat..(tengok di sidebar) kalau ramai yang jawap dengan betul gua akan pilih 5

Entri khas akan dibuat dan di ping ke lebih 600k orang like di Facebook..('',) nak tau trafik dapat banyak mana tanya pemenang sebelum ini..tengok bloglist di sidebar..('',)

Segala komen tidak akan dipublish..sehingga keesokan harinya..('',) korang boleh meneka dengan komen sebanyak yang korang nak..., jangan SPAM sudah ok sayang..('',)

Sekian..Peace (~_^)v


p/s : soalan senang ni..kalau ramai jawap dengan betul, gua pilih 5 pemenang...

 

31 Orang Memberi Komen & Pendapat

jawapan dia ubat nyamuk....

ubat nyamuk.

*saja cuba nasib. hehehh..

ubat nyamuk kot.....bila xcucuh masih hijau tp bila dah de api merah baru jalan.....

Ubat Nyamuk...kah3...Wa pakai shieldtox...mmg penuh taik kelabu tu! cis!

dah komen xkeluar ler plak.....xpela....tp jawapan tetap ubat nyamuk....bila jadi debu so taiknyer jadi kelabu...hahahahhaa

ubat nyamuk.

* x pernah komen kat sini. saja je cuba nasib. hehehe..

jawapan dia ubat nyamuk.huhu

komen memang tak keluar.., nanti ada org tiru jawapan...hehe

so komen esok baru gua publish kan berserta pemenang..hee

baiklah.....so sweet.....hahaha

Kelip-kelip jawapan dia.. HIHI :P

Jawapannya... Ubat nyamuk! :D

vavavava tak sabo ni .... hahhahahahha
sbb aku nk tau pengomen ke berape ..

tau2, ubat nyamuk !!hak pusing tu kan3 ! katakan ye ! hehe :P

This comment has been removed by the author.

ubat nyamuk ! hehe

cik-lily.blogspot.com

lampu isyarat kott ..? kahkah

eh ! sesumpah ...sesumpah ...

mosquito medicine atau dalam bahase kampungnye ubat nyamuk! betol tak jang?


EmoticonEmoticon