Skandal Terbaru FIDA IBRAHIM

Salam kawan2., semoga ceria-ceria selalu ('',)

Baru-baru ini gua ada pergi Pra Tonton Filem Man Sewel Datang KL.., tetiba gua terjumpa minah yang agak cun ni.., dia cun sebab pakai tudung...so kalau rasa nak cun pakai la tudung ok kaum hawa..hee

Orang yang gua maksudkan ialah si FIDA IBRAHIM ex si mamat sepak tu.., tak silap dorang dah berbaik balik..ontah la..den maleh bab-bab gosip ni..tapi kalau nak gosipkan diri sendiri gua suka...hahaha

Fida merupakan pelakon tambahan dalam FILEM MAN SEWEL DATANG KL <----


*****************

Ujang : eh eh...ini FIDA awek mamat tu kan..??

Fida : eh tak la..mana ada kita orang kapel..(sambil buat muka cute)

Ujang : hehe.., hai nama saya ujang..

Fida : owh..yang kartunis itu ker..?? (soalan familiar yang biasa gua terima)

Ujang : eh tak la..yang tu orang tua saya muda lagi la..

Fida : Owh...sori2..,hahahah..dah ujang yang blogger itu ker..??

Ujang : haah...(sambil tersipu2 malu)

Fida : hai..salam kenal juga so kita boleh la skandal kan..??

Ujang : tak boleh saya setia..saya dah kawin la..

Fida : Eh...iyer ker..sori2..jom kita amik gambar nanti letak dekat blog u ok.., jangan dekat facebook nanti kantoi..

Ujang : orait2...jom2...

* klik..


Fida : eh kenapa u nampak gemuk ek..,dalam blog tengok macam kurus...

Ujang : Saja nak gemukkan diri ( ayat sejukkan hati sendiri)

Fida : eh amik la gambar lagi...i suka amik gambar

Ujang : yer la yer la...banyak songeh betul

Fida : hihi...

* Klik


Fida : haaaa baru comel nampak u kurus sikit..

Ujang : hehe..tol tol.., ok la fida saya nak masuk dalam panggung dulu..nanti jumpa lagi ok.., sori la tak dapat jadi skandal awak.

Fida : ok...apa2 calling2 la...ni no i... 012- *******

Ujang : Ok thanks .

******************


Sekian...Peace (~_^)v


p/s :  Dialog dan cerita diatas adalah rekaan semata-mata...kalau tak tulis kang kena saman..hahahaha



{ 15 comments.. read them below or add one }

Ardini Izzati Ardini Izzati May 22, 2012 at 11:09 AM
Hahhaha. Mula2 taktahu pun sape fida tu. Tengok gambar baru kenal. Haha. Perasanlaaa --"
eima eima May 22, 2012 at 11:35 AM
gemuk ... yes mmg gemuk..lalalala
aizamia3 aizamia3 May 22, 2012 at 12:05 PM
sila tiru gaya ujang kalau rasa dh gemok dan kurus.. hehehe..
fizafantagirO fizafantagirO May 22, 2012 at 12:07 PM
hahaha .. cepat sy klik igt betul!
msredcheesecake msredcheesecake May 22, 2012 at 12:13 PM
FIDA TU TATAU PILIH KE KALAU NAK SKANDEL? HHEEE...
Cik Puan Izan❤ Cik Puan Izan❤ May 22, 2012 at 12:15 PM
yg mana 1 gemuk sbnrnya fida atau ujang...?
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat May 22, 2012 at 1:06 PM
Mamat nie skandal baru fida erk? Ujang dah berisi sikit...hihihi
ejulz ejulz May 22, 2012 at 1:51 PM
haha.. hampeh btul laa.. haha
Gaung aka fahamimajid Gaung aka fahamimajid May 22, 2012 at 3:59 PM
Apa yang Ryu ckp memg betol sgt lah.. lagi hensem dri mamat sepak ha3..tapi masih tak seswai dgn Fida..hehe

jom jom Baca : entri warna MERAH Menyala , Penyamun Tabung Masjid Genius, Tukar Kod Iklan Nuffnang Terbaru
anGah anGah May 23, 2012 at 1:25 AM
haha.. nak kena saman? waka waka
hazman aka species1980 hazman aka species1980 May 23, 2012 at 10:52 AM
Laaa... dah lain fesyen tudung si fida nie yea....
Nurul Akmal Nurul Akmal May 23, 2012 at 11:05 AM
Kenapa dalam gambar ni Ujang nampak kurus.. Oh tidakkk... ;)