Blog peribadi seorang insan bernama ujang

Tuesday, May 22, 2012

Skandal Terbaru FIDA IBRAHIM

Salam kawan2., semoga ceria-ceria selalu ('',)

Baru-baru ini gua ada pergi Pra Tonton Filem Man Sewel Datang KL.., tetiba gua terjumpa minah yang agak cun ni.., dia cun sebab pakai tudung...so kalau rasa nak cun pakai la tudung ok kaum hawa..hee

Orang yang gua maksudkan ialah si FIDA IBRAHIM ex si mamat sepak tu.., tak silap dorang dah berbaik balik..ontah la..den maleh bab-bab gosip ni..tapi kalau nak gosipkan diri sendiri gua suka...hahaha

Fida merupakan pelakon tambahan dalam FILEM MAN SEWEL DATANG KL <----


*****************

Ujang : eh eh...ini FIDA awek mamat tu kan..??

Fida : eh tak la..mana ada kita orang kapel..(sambil buat muka cute)

Ujang : hehe.., hai nama saya ujang..

Fida : owh..yang kartunis itu ker..?? (soalan familiar yang biasa gua terima)

Ujang : eh tak la..yang tu orang tua saya muda lagi la..

Fida : Owh...sori2..,hahahah..dah ujang yang blogger itu ker..??

Ujang : haah...(sambil tersipu2 malu)

Fida : hai..salam kenal juga so kita boleh la skandal kan..??

Ujang : tak boleh saya setia..saya dah kawin la..

Fida : Eh...iyer ker..sori2..jom kita amik gambar nanti letak dekat blog u ok.., jangan dekat facebook nanti kantoi..

Ujang : orait2...jom2...

* klik..


Fida : eh kenapa u nampak gemuk ek..,dalam blog tengok macam kurus...

Ujang : Saja nak gemukkan diri ( ayat sejukkan hati sendiri)

Fida : eh amik la gambar lagi...i suka amik gambar

Ujang : yer la yer la...banyak songeh betul

Fida : hihi...

* Klik


Fida : haaaa baru comel nampak u kurus sikit..

Ujang : hehe..tol tol.., ok la fida saya nak masuk dalam panggung dulu..nanti jumpa lagi ok.., sori la tak dapat jadi skandal awak.

Fida : ok...apa2 calling2 la...ni no i... 012- *******

Ujang : Ok thanks .

******************


Sekian...Peace (~_^)v


p/s :  Dialog dan cerita diatas adalah rekaan semata-mata...kalau tak tulis kang kena saman..hahahaha



15 Comments
Comments

15 comments:

Ardini Izzati said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahhaha. Mula2 taktahu pun sape fida tu. Tengok gambar baru kenal. Haha. Perasanlaaa --"

eima said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gemuk ... yes mmg gemuk..lalalala

Areliff said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

urmmm..sian bini ang :P

aizamia3 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sila tiru gaya ujang kalau rasa dh gemok dan kurus.. hehehe..

fizafantagirO said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha .. cepat sy klik igt betul!

msredcheesecake said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

FIDA TU TATAU PILIH KE KALAU NAK SKANDEL? HHEEE...

Cik Puan Izan❤ said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yg mana 1 gemuk sbnrnya fida atau ujang...?

mynameismy said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

-.-'

Che Rosliza Che mat said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mamat nie skandal baru fida erk? Ujang dah berisi sikit...hihihi

ejulz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha.. hampeh btul laa.. haha

Ryu on ahsfantasy24.com said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lagi handsome dr mamat, hi3

Gaung aka fahamimajid said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Apa yang Ryu ckp memg betol sgt lah.. lagi hensem dri mamat sepak ha3..tapi masih tak seswai dgn Fida..hehe

jom jom Baca : entri warna MERAH Menyala , Penyamun Tabung Masjid Genius, Tukar Kod Iklan Nuffnang Terbaru

anGah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha.. nak kena saman? waka waka

hazman aka species1980 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Laaa... dah lain fesyen tudung si fida nie yea....

Nurul Akmal said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kenapa dalam gambar ni Ujang nampak kurus.. Oh tidakkk... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terbaru