Mohon Bantuan Dari Kawan-kawan yang ada Facebook.

Salam...,

Gua rasa 98% yang baca blog ni ada Facebook yer dak..??

Di pendekkan cerita dan diringkaskan.., gua nak mohon bantuan dari kawan-kawan untuk LIKE gambar gua bersama babygirl gua boleh..??

Gambar gua pertandingkan seperti gambar di bawah.:



Mohon sangat LIKE dari kawan-kawan untuk LIKE masuk link INI <---------

Perlukan LIKE sekali sahaja dari setiap orang

Siapa yang pernah LIKE sebelum ini diharapkan tolong LIKE balik sebab LIKE sebelum ini hilang..=( kesian gua kena kumpul balik..hurm..


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : harap-harap dapat menang..thanks geng


{ 10 comments.. read them below or add one }

eima eima June 20, 2012 at 10:40 AM
lama dah aku like ... sila beli aku hadiah klu ko menang london...
Sunah Sakura Sunah Sakura June 20, 2012 at 10:41 AM
dahhhhh..kang belanja secret recipe kayy
Rai Rai June 20, 2012 at 10:51 AM
waiii..pegi london..good luck!!
Afasz Afasz June 20, 2012 at 10:57 AM
dah vote. ....

good luck azfar :D
Nurul Akmal Nurul Akmal June 20, 2012 at 12:26 PM
Dah lama vote.. Good luck.. ;)
Eera Shera Eera Shera June 20, 2012 at 3:45 PM
tu la ari tu rasa dah vote..rupanye vote hilang.. vote utk baby zafirah pegi London huhu gudluck ;)
mamasuri mamasuri June 21, 2012 at 11:47 AM
dah like..gud luck okkk...hehhee
[PCL] [PCL] June 21, 2012 at 4:50 PM
cmner bole hilang like tuh..salah teknik ea.., ok sy like utk baby anda...erk Ujang ea..salam singgah.