Monday, July 2, 2012

Aksi Manja Irine Nadia Marcello Bersama Suami


Pada hari Sabtu gua bersama Yana dan babygirl berkesempatan menghadiri majlis kenduri kahwin adik comel Irine Nadia Marcello.

Gua dari bangi konvoi bersama dengan rakan blogger lain iaitu Ayeem, Hamzah Ian, Naz,  Yuyu Zulaika dan juga Eman. Perjalanan mengambil masa lebih kurang sejam lebih sahaja...tetapi peristiwa sebelum perjalanan yang menyebabkan lama..('',)

Gambar bersama kawan-kawan akan gua tepek entri kemudian.., entri ini gua nak letak gambar adik comel IRINE ni je..hee


*********************

Ketika kita orang sampai sesi renjis-renjis sedang dilangsungkan..,selepas itu sesi makan beradap.., masa kedua sesi itu berlangsung kitorang tak amik gambar sangat sebab masing-masing sedang kebulur..so melantak dulu..hee

Sesi yang best sekali ialah potong kek


 

*****************
 *iklan jap..

 

*ada pulak kameraman amik gambar gua..derm derm..

*****************

ok sambung

lepas potong kek mesti la ada aksi suap menyuap yer dak..?? jom layan










Gitulah aksinya pasangan bahagia ini...('',)

Tahniah Buat Irine bersama suami


*********************

Gambar sekitar majlis kenduri kahwin bersama rakan blogger lain akan gua update pada entri seterusnya..('',) ramai gak rakan blogger yang datang..

Sekian..Peace (~_^)v


Artikel Terkait

28 comments

slmt pengantin baru irine..moga bahagia smpi ke syurga :)

saya nak gambar ujang sebab ujang lagi manja..aummm!XD

selamat pengantin baru bat irine~ :)

assalamualaikum ujang...tahniah buat pasangan pengantin Irine n pasangannya...:)

tahniah bt irene....
hahaha mmg best entri ni

gmbr & dialog mmg sgt ssuai...hihi :p

GUA TAK FEMES cam UJANG... sebab tu tak dapat jemputan ....huhuhu....sob3x

HAHAHAHAHAH seriuss bengong la ujang nehhh.....!! ahhaha jaga kau gambar aku dengan anak kau pon aku ade buat dialog jugak! Kekekee

selamat pengantin baru sis irine ^^

gmrb tuan tanah main suap2 ngan isteri terchinta tak de ke..:P

ahahahahahahaha...lawak pulak aku baca post yang ni....

tahniah buat irine dan pasangan..
Semoga bahagia sampai ke syurga..~

Tahniah buat Irine dan pasangan..
So sweet..
Sama cantik sama padan :0

wahh syukur :D tahniah buat kak irine nadia dan suami, semoga kekal dunia akhirat ^_^

p/s: ujang cpt2 lah update ye? nak tgk.. hehe

selamat pengantin baru buat irine dan suami ^^

Tahniah Buat diorang... sama cantik sama padan.. :)

takdan tengok part ni.....balik lepas betul2 depa potong kek

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

tak tahan dialognya tu..hehehe

selamat pengantin baru...even terlambat..:D


EmoticonEmoticon