Aksi Manja Irine Nadia Marcello Bersama Suami


Pada hari Sabtu gua bersama Yana dan babygirl berkesempatan menghadiri majlis kenduri kahwin adik comel Irine Nadia Marcello.

Gua dari bangi konvoi bersama dengan rakan blogger lain iaitu Ayeem, Hamzah Ian, Naz,  Yuyu Zulaika dan juga Eman. Perjalanan mengambil masa lebih kurang sejam lebih sahaja...tetapi peristiwa sebelum perjalanan yang menyebabkan lama..('',)

Gambar bersama kawan-kawan akan gua tepek entri kemudian.., entri ini gua nak letak gambar adik comel IRINE ni je..hee


*********************

Ketika kita orang sampai sesi renjis-renjis sedang dilangsungkan..,selepas itu sesi makan beradap.., masa kedua sesi itu berlangsung kitorang tak amik gambar sangat sebab masing-masing sedang kebulur..so melantak dulu..hee

Sesi yang best sekali ialah potong kek


 

*****************
 *iklan jap..

 

*ada pulak kameraman amik gambar gua..derm derm..

*****************

ok sambung

lepas potong kek mesti la ada aksi suap menyuap yer dak..?? jom layan










Gitulah aksinya pasangan bahagia ini...('',)

Tahniah Buat Irine bersama suami


*********************

Gambar sekitar majlis kenduri kahwin bersama rakan blogger lain akan gua update pada entri seterusnya..('',) ramai gak rakan blogger yang datang..

Sekian..Peace (~_^)v


{ 28 comments.. read them below or add one }

Eera Shera Eera Shera July 2, 2012 at 2:12 AM
slmt pengantin baru irine..moga bahagia smpi ke syurga :)
~Kirin Selama Perak~ ~Kirin Selama Perak~ July 2, 2012 at 4:55 AM
saya nak gambar ujang sebab ujang lagi manja..aummm!XD
Yana Libra Yana Libra July 2, 2012 at 7:02 AM
selamat pengantin baru bat irine~ :)
maszull maszull July 2, 2012 at 7:51 AM
assalamualaikum ujang...tahniah buat pasangan pengantin Irine n pasangannya...:)
eima eima July 2, 2012 at 8:40 AM
tahniah bt irene....
hahaha mmg best entri ni
Mira Adzlia Mira Adzlia July 2, 2012 at 8:50 AM
gmbr & dialog mmg sgt ssuai...hihi :p
hazman aka species1980 hazman aka species1980 July 2, 2012 at 10:20 AM
GUA TAK FEMES cam UJANG... sebab tu tak dapat jemputan ....huhuhu....sob3x
Nisa Kay Nisa Kay July 2, 2012 at 10:51 AM
HAHAHAHAHAH seriuss bengong la ujang nehhh.....!! ahhaha jaga kau gambar aku dengan anak kau pon aku ade buat dialog jugak! Kekekee
I K A :) I K A :) July 2, 2012 at 11:08 AM
selamat pengantin baru sis irine ^^
Wahidah Wahidah July 2, 2012 at 11:39 AM
gmrb tuan tanah main suap2 ngan isteri terchinta tak de ke..:P
afeb pilah afeb pilah July 2, 2012 at 12:08 PM
ahahahahahahaha...lawak pulak aku baca post yang ni....
Cik Sara Cik Sara July 2, 2012 at 12:44 PM
tahniah buat irine dan pasangan..
Semoga bahagia sampai ke syurga..~
Myra Jay Myra Jay July 2, 2012 at 1:24 PM
Tahniah buat Irine dan pasangan..
So sweet..
Sama cantik sama padan :0
Nur Aischa Nur Aischa July 2, 2012 at 3:53 PM
wahh syukur :D tahniah buat kak irine nadia dan suami, semoga kekal dunia akhirat ^_^

p/s: ujang cpt2 lah update ye? nak tgk.. hehe
Kathy Tuah Kathy Tuah July 2, 2012 at 6:01 PM
selamat pengantin baru buat irine dan suami ^^
Nurul Akmal Nurul Akmal July 2, 2012 at 8:02 PM
Tahniah Buat diorang... sama cantik sama padan.. :)
onie onie July 2, 2012 at 10:17 PM
takdan tengok part ni.....balik lepas betul2 depa potong kek
Outbound Malang Outbound Malang July 3, 2012 at 9:33 AM
kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)
MamaEma MamaEma July 3, 2012 at 11:07 AM
tak tahan dialognya tu..hehehe
Nor Nadiah Nor Nadiah July 3, 2012 at 11:53 AM
selamat pengantin baru...even terlambat..:D