Papa dan Mama bersama Babygirl

Selamat minggu baru...,

Gua tak tau nak update apa dengan faktor kesibukan melanda....,jadi gua tepek gambar jer la untuk entri hari ini..hahaha



Papa dan Zafirah



Mama dan Zafirah


Babygirl ikut muka papa dia ke ikut muka mama dia..??? ('',)


Sekian Peace (~_^)v


{ 13 comments.. read them below or add one }

eima eima August 13, 2012 at 11:02 AM
cam muka nenek die je ..bolat...hehehe
Nurul Akmal Nurul Akmal August 13, 2012 at 11:11 AM
Dua dua ade.. Zafirah makin comel.. geram jer nak cubit2 pipi dia.. hehee
@YUNID@TI @YUNID@TI August 13, 2012 at 11:57 AM
comelnya.... cam mama die jek
Namee Roslan Namee Roslan August 13, 2012 at 12:09 PM
comelnya zafirah. ! nanti kalau zafirah pakai baju skirt bunga2 tu..upload eh ! nak tengok! hihi
YanaMIB YanaMIB August 13, 2012 at 1:56 PM
huk alo sikitnya komen..hahahahaha
Mira Adzlia Mira Adzlia August 13, 2012 at 2:06 PM
huhu..mst la ikt muke ....... mama & papa.. hehe :p
Afasz Afasz August 13, 2012 at 3:23 PM
comeynye dia !!!!

muka tu tk dpt kenal pasti la muka sapa. tp mcm muka mama dia kot.
Faizul Osman Faizul Osman August 14, 2012 at 1:08 AM
combination yg menarik!

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/segmen-dimana-aku-beraya-tahun-ini.html
Yana Libra Yana Libra August 14, 2012 at 9:55 AM
comel zafirah..rasenya macam muka mamanya je..huhu~