Monday, August 13, 2012

Papa dan Mama bersama Babygirl

Selamat minggu baru...,

Gua tak tau nak update apa dengan faktor kesibukan melanda....,jadi gua tepek gambar jer la untuk entri hari ini..hahaha



Papa dan Zafirah



Mama dan Zafirah


Babygirl ikut muka papa dia ke ikut muka mama dia..??? ('',)


Sekian Peace (~_^)v


Artikel Terkait

13 comments

cam muka nenek die je ..bolat...hehehe

Dua dua ade.. Zafirah makin comel.. geram jer nak cubit2 pipi dia.. hehee

comelnya zafirah. ! nanti kalau zafirah pakai baju skirt bunga2 tu..upload eh ! nak tengok! hihi

huk alo sikitnya komen..hahahahaha

huhu..mst la ikt muke ....... mama & papa.. hehe :p

comeynye dia !!!!

muka tu tk dpt kenal pasti la muka sapa. tp mcm muka mama dia kot.

combination yg menarik!

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/segmen-dimana-aku-beraya-tahun-ini.html

comel zafirah..rasenya macam muka mamanya je..huhu~


EmoticonEmoticon