Tuesday, August 7, 2012

Ponteng Puasa



Kecik-kecik dulu gua suka ponteng puasa...suka sangat..,tapi zaman sekarang ni gua tak pasti la budak-budak reti ponteng puasa ke tidak.., gua rasa dah kurang..('',)

Gua rasa zaman sekarang ni kesedaran orang terhadap ISLAM makin bagus cuma ada segelintir sahaja yang agak negetif.., tetapi yang negetif tu yang ramai orang nampak...

Ramai orang cakap zaman sekarang ni makin teruk..sebenarnya gua rasa zaman dulu lagi teruk cuma zaman sekarang ni orang lebih suka tekankan benda negetif daripada positif , sebab itu orang zaman sekarang ni nampak yang minoniti itu majoriti...paham tak apa gua cakap ni..?? tak paham sudah lah..hahaha

Sebetulnya kita sebarkan benda positif jer..cerita negetif jangan sebarkan.., tapi orang lagi suka dengar benda negetif dari postif ni..derm derm..


Sekian..Peace (~_^)v


p/s : tajuk lari...('',)

9 Orang Memberi Komen & Pendapat

Alhamdulilah..zmn skang lbih byk positif...

**ok..mmg lari tajuk..hahaha...

ujang menang g london..gosip positif tu..haha..majoritikan yg positif..hak

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/tudung-raya.html

itu la benda tak bagus tue la yang org dengar

memang lari... sampai dah tak boleh nak di kejar lg dah...

http://www.cyberarmy.com.my/blog/tips-mudah-tambah-berat-badan-dalam-2-minggu/

kemain ponteng pose makan ikan hidup..haha

sekarang suka tengok dak Kakak buat apa kat dapur sorang2.. sebab pernah sekali dia minum sembunyi2.. hahaha.. teringat ai masa kecik2 dulu.. ops.. terkantoi sudah..


EmoticonEmoticon