Tuesday, September 11, 2012

Ana Suzana seorang akak yang GILA




*****************

Sabtu baru ni gua ada datang beraya ke rumah seorang akak blogger bernama Ana Suzana ni.., gua sebenarnya malas nak pergi rumah dia sebab dia musuh gua..hahahaha

Nama blog Akak Ana Suzana ni ialah Cahaya Cinta Ku.., gua pun tak pasti kenapa nama blog dia macam tu..., nak kata minah jiwang bila jumpa kepala otak dia mengalahkan orang gila..hahahha

Gua 1st time jumpa kak ana ni.., tapi time jumpa ni kalau tanya dia soalan apa-apa 79% jawapan mesti merepek...hampeh betul rasa nak tampor-tampor jer.., nasib baik bini orang..hahaha..bukan saja bini orang tapi emak kepada 3 orang anak..derm...derm..!!

Mak kepada 3 orang anak ni kalau korang jumpa mesti ingat 3 orang anak dia tu macam adik-adik dia jer.., muka tak macam orang tua padahal memang dah tua..hahahaha, perangai dia dengan anak dia sama jer suka lompat lompat..('',)

Gua malas la puji dia kang kembang pulak hidung dia walaupun memang dah kembang.., serius idung kembang kak ana ni, gua rasa kalau dia korek hidung mesti guna ibu jari..wahahahha,

Dah kenapa gua cerita pasal diri kak ana suzana pulak ni...cis cis..! gua nak cerita sesi beraya ke umah dia...haaa..curik gambar dari blog kak ana


*************************

 makanan yang ada..nyum nyum..


Habis makan jer gua jadi gemuk..sebenarnya gua kurus


lepas makan santai di tepi rumah kak ana yang ada kolam ikan...ohsem..!!



Zafirah : papa ni tak cukup ke dengan mama budak kecik pun nak ngorat

Ica (anak kak ana) : hye hye.., kita kecik lagi la mana boleh ngorat kita



*************************


Makanan semua akak ana masak best-best.., katanya resepi sendiri tapi gua tau mesti dia menggelabah pergi google resepi dekat internetkan..hahaha..

Best lepak dengan akak otak gila macam kak ana suzana ni.., kekadang rasa nak lempang-lempang jer..grrrrr

Nanti gua nak terjah lagi rumah dia.., sebab tak abis tour rumah dia lagi..hehe..sempat curi 3 ekor ikan dekat kolam ikan tu...mesti la kolam ikan kan..takkan kolam kucing..('',)


Thanks Kak Ana Suzana 


Sekian...Peace (~_^)v




10 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha.. anak marah papa dia la.. hehee

padan muke ko kena marah ngn anak ko..haha

MCM BEST JE UMH BELIAU TU..HUHU

bukan main posing depan rumah orang

rmh kak ana best! mkn pn best! raya haji dan segala raya yg mendatang kitorg terjah lg..kekeke :p

Kalau aku tau ko kutuk aku kat sini dah lama aku korek lobang hidung hang dgn berus jamban jang oit.. Wakakakka

kejam giler kutuk2 kak ana... dah lah makan kat rumah org tu... pas tu kutuk2 pulak...


EmoticonEmoticon