Wednesday, January 9, 2013

Al-Kisah agak bongok orang yang UPDATE BLOG..!!



Gambar takda motif


******************

Zaman sekarang ni gua rasa dah takda orang berak berdiri...apa gua merepek ni..,?? gua rasa gua sorang je dulu berak berdiri..hahahahah

Ok sambung cerita.. eh eh.., apa yang gua nak sambung kan, bukan ada cerita apa pun yang dah start...argh..!!! bengapnya rasa tak tau nak update apa dekat blog ni

Dah la malas nak update blog... mesti korang pun bengang je baca yer dak..?



Moral Of The Story

- Kalau tak tau nak update apa baik jangan update blog sebab buat orang bengang dan maki jer
- Dari tak update blog langsung baik update walaupun pendek


p/s : 2 moral of story yang terpulang mana-mana satu korang nak ikut..('',)


*tajuk dituju khas untuk diri sendiri..

13 Orang Memberi Komen & Pendapat

update blog ila ada story yang nak dikongsikan..^_^

orang perempuan yang baru lepas besalin ada jugak yang berak berdiri..hari tu kat hospital ada pompuan sebelah katil akak tengah cakap dengan nurse sorang..

nurse:nak berak jangan duduk ye..u berdiri saja.

perempuan:saya takut nak berak.

heheh

PENGINGAHAN YANG SIA2 -NAMPAK GUA CAPS LOCK?

memang pon aku pon bengang bace entry ko ni haha

perh cam tak percaya,guwa baca sampai habis.....dan terus nyanyi lagu bengang,kahkah

berak berdiri? erkk ohsemm

entry ni pun dah bikin pening... huhu..

Kikikiki. Best gak la, wlpn bongok. Kuat lagi otot nenek tu ea.

gambar tu yg best...hahaha.
btw, aku nih org br dlm hal belog membelog nihhh...sudi2kan lah singgah walaupun tak masuk ke laman blog aku k...peace2 kacang peas...^___^

http://potatomatoo.blogspot.com/


EmoticonEmoticon