Blog peribadi seorang bernama ujang

Tuesday, January 29, 2013

Hati dan perasaan seseorang itu MAHAL..!



Bila hati tenang, kita mesti gembira. Tapi kalau kita gembira, hati tak semestinya tenang. Carilah ketenangan hati, sebab ianya 'mahal'. 

 Ingatlah Allah, hatimu akan sentiasa dalam ketenangan

kopipes...fuiyooo..!!!


Sekian...Peace (~_^)v



10 Comments
Comments

10 comments:

nur emilya said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ha'ah laa. Baru sedar.
Kita gembira , tapi tak semestinya hati tenang kan.
Hm betul, ketenangan hati tu memang mahal sebab Allah hanya mengurniakan ketenangan tu kat orang yg dikehendakiNya je.

Sunah Sakura said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hummmmm....k...

afifudinsohaini said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

urm..kadang2 kita buat2 gembira nak hilangkan duka..

Cik Nurul Siezuka said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Like it.. :)

Miss A said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:') bila kita tenang, hati tenang sebab kita selalu ingat ALLAH. in shaa ALLAH, selalu ingat banyak-banyak kat ALLAH, ALLAH pun selalu ingat kita :)

Hanida Moss said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe ni sangat betul.. hati tu kena tenang, ingat Maha Pencipta. Cewah :)

Syafik Coklat said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahh poyo ...

zafira othman said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hati yg tenang itu dihiasi dgn kesabaran. haaa

Batu Adventure said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Batu Adventure said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang