Hati dan perasaan seseorang itu MAHAL..!



Bila hati tenang, kita mesti gembira. Tapi kalau kita gembira, hati tak semestinya tenang. Carilah ketenangan hati, sebab ianya 'mahal'. 

 Ingatlah Allah, hatimu akan sentiasa dalam ketenangan

kopipes...fuiyooo..!!!


Sekian...Peace (~_^)v



{ 10 comments.. read them below or add one }

nur emilya nur emilya January 29, 2013 at 11:49 AM
Ha'ah laa. Baru sedar.
Kita gembira , tapi tak semestinya hati tenang kan.
Hm betul, ketenangan hati tu memang mahal sebab Allah hanya mengurniakan ketenangan tu kat orang yg dikehendakiNya je.
afifudinsohaini afifudinsohaini January 29, 2013 at 1:52 PM
urm..kadang2 kita buat2 gembira nak hilangkan duka..
Miss A Miss A January 30, 2013 at 10:06 AM
:') bila kita tenang, hati tenang sebab kita selalu ingat ALLAH. in shaa ALLAH, selalu ingat banyak-banyak kat ALLAH, ALLAH pun selalu ingat kita :)
Hanida Moss Hanida Moss January 30, 2013 at 5:01 PM
hehe ni sangat betul.. hati tu kena tenang, ingat Maha Pencipta. Cewah :)
zafira othman zafira othman February 1, 2013 at 1:07 PM
hati yg tenang itu dihiasi dgn kesabaran. haaa
Batu Adventure Batu Adventure February 1, 2013 at 2:59 PM
nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/
Batu Adventure Batu Adventure February 1, 2013 at 3:54 PM
nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/