Tuesday, January 29, 2013

Hati dan perasaan seseorang itu MAHAL..!



Bila hati tenang, kita mesti gembira. Tapi kalau kita gembira, hati tak semestinya tenang. Carilah ketenangan hati, sebab ianya 'mahal'. 

 Ingatlah Allah, hatimu akan sentiasa dalam ketenangan

kopipes...fuiyooo..!!!


Sekian...Peace (~_^)v



Artikel Terkait

10 comments

Ha'ah laa. Baru sedar.
Kita gembira , tapi tak semestinya hati tenang kan.
Hm betul, ketenangan hati tu memang mahal sebab Allah hanya mengurniakan ketenangan tu kat orang yg dikehendakiNya je.

urm..kadang2 kita buat2 gembira nak hilangkan duka..

:') bila kita tenang, hati tenang sebab kita selalu ingat ALLAH. in shaa ALLAH, selalu ingat banyak-banyak kat ALLAH, ALLAH pun selalu ingat kita :)

hehe ni sangat betul.. hati tu kena tenang, ingat Maha Pencipta. Cewah :)

hati yg tenang itu dihiasi dgn kesabaran. haaa

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/


EmoticonEmoticon