Monday, February 25, 2013

Minah Saleh Bercinta dengan Melayu di Langkawi

Pergh...!! tajuk nak A jer yer dak..?

Baru ni gua ada pergi ke langkawi tajaan Tareeq Al-Jannah....banyak la tempat2 menarik yang gua pergi...(nanti gua cerita kemudian)

 Di suatu pulau ni sedang gua lepak seorang2...tiba2 ada minah saleh tegur gua



*********************


 Jesicca : Hai...u peminat Arsenal yer..

 Ujang : Yup...*sambil buat muka comel

 Jesicca : Hai nama saya jesicca..*sambil hulur tangan 

Ujang : hai jesicca...saya ujang, awak dari mana

 Jesicca :  Saya dari german..saja datang bercuri di Langkawi..

 Ujang  : Owh....*jawap ringkas sebab malas nak layan

 Jesicca :  muka awak macam player Arsenal la..Arteta..

 Ujang : wahahahahahaahhahahaha *gelak iklas tak iklas sangat

 Jesicca : serius la..i peminat arsenal gak.

Jesicca : Erm..saya datang Malaysia seorang..sudi ke teman saya..

Ujang : Sori saya sudah berkahwin *jawap gua gentle

Jesicca  : owh yer ker..., erm..ok

Ujang : ok la saya nak pergi mandi..

Jesicca : kejap2...nak ambil gambar dengan awak dulu

Ujang : ok....


**klik**

Jesicca dan Ujang


* dekat langkawi memang ramai gak orang melayu kapel dengan minah saleh...


Sekian Peace (~_^)v


25 Orang Memberi Komen & Pendapat

jang minah saleh tu dtg "bercuri" ko?

nasib baek aku bukan peminat arsenal... so x heran sgt....kah3..

hahahahha... boleh ke kalau saya tak percaya???

Tak kesah lah,janji entri2 nko comel...(tapi aku suka sejak2 ni entri luc** dah kurang....)

Jesicca : Saya dari german..saja datang bercuri di Langkawi..

typo ke pelat ?? heheheee..

kalu betul macam nie kompem yana halau tido luar...hahahha

bini ke yang amek kn gamba. hahaha

lama x dengar dialog merapu dari ujang
btw lakonan mu berjaya
hik3

pndai org german berborak dlm b.melayu...
hai sy meon dr brazil..haahaha


owh yer ker..., erm..ok

owh yer ker..., erm..ok

Bercinta yg tak tahan tu.....btw..wa suka posting nie...hehehe

adik aku ckap kt langkawi bnyak beachboy couple dgn minag salleh... dia orh ni becuit beseronok n menumpang aje... bukn ada duit sngt... percutian bajet...

KOYA! ko yang paksa dia kan muka senyum diapun aku dah tau haha

dak ujang yang beria2 sebenarnya ni.. ;)


EmoticonEmoticon