IRONMAN kawan baik gua.. !!

Baru ni gua ada berjalan-jalan di OU..., saja nak lepak sebab dah lama tak lepak....tiba2 gua ditegur oleh kawan lama gua iaitu Tony Stark....atau lebih dikenali dengan Ironman.


Ironman :  "woi ujang..!! "dia panggil gua dari jauh...

Ujang :  woi stark kau buat apa dekat Malaysia ni..?

Ironman : saja jalan2 tengok Malaysia ni aman ke tak...

Ujang : owh.... dah la woi..aku bz ni malas layan kau..

Ironman : kerek kau kan...mentang2 dah kawin *takda kene mengena

Ujang : aku nak pergi tengok wayang la..!!

Ironman : Ok2... tapi jom la amik gambar dulu lepas tu letak dalam blog kau ok..!!

Ujang : yerla2...!!

*klik..!!




 Ujang : ok la wei..bla dulu...

Ironman : sabar la dulu woi... amik gambar salam tangan pulak

Ujang : ish...ok2...

*klik..!!



Ujang : ok la wei..dah lambat ni..

Ironman : yerla2... apa2 kol aku k... nanti aku datang..

Ujang : ok....bye.


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : kenapa tgk gambar ni macam gua dah gemuk ek...? ke memang gemuk..hahahah



{ 14 comments.. read them below or add one }

Cik Puan Fadli Cik Puan Fadli April 30, 2013 at 2:39 PM
uwekkkk!!!!!!...melugai tokak den nie haa..
NASZ NASZ April 30, 2013 at 4:31 PM
hahaha. terbaik bro.

Jemput ke blog saya.

From,

Nasz

www.mohdnaser.com
Fazrol Fazrol May 2, 2013 at 1:23 AM
ha ha..
mg nampak gemuk..

Ironman tue baru lepas sunat kan?
eima eima May 2, 2013 at 8:33 AM
wei moncit giler ...ketara wei .. hahahaha
cik eka cik eka May 2, 2013 at 11:23 AM
wohooo ironman meyh...pasai pa ironmoan tu lg tgi dri ujang..ngeh3 toink3 ngeee
boni kacak boni kacak May 3, 2013 at 1:52 PM
tapi iron man tu nampak sedikit katik lah.hehehe
inche hlovate inche hlovate May 3, 2013 at 2:58 PM
kem salam kat Tony stark ye :P
saifudin abu izzudin saifudin abu izzudin May 6, 2013 at 11:19 AM
nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/
aizamia3 aizamia3 May 7, 2013 at 3:01 PM
nampak bona dak ujang nakkan watak ironman tu..

psstt: dak Yana bagi makan cukup tu pasal dak ujang gomok.. ;)