Tuesday, April 30, 2013

IRONMAN kawan baik gua.. !!

Baru ni gua ada berjalan-jalan di OU..., saja nak lepak sebab dah lama tak lepak....tiba2 gua ditegur oleh kawan lama gua iaitu Tony Stark....atau lebih dikenali dengan Ironman.


Ironman :  "woi ujang..!! "dia panggil gua dari jauh...

Ujang :  woi stark kau buat apa dekat Malaysia ni..?

Ironman : saja jalan2 tengok Malaysia ni aman ke tak...

Ujang : owh.... dah la woi..aku bz ni malas layan kau..

Ironman : kerek kau kan...mentang2 dah kawin *takda kene mengena

Ujang : aku nak pergi tengok wayang la..!!

Ironman : Ok2... tapi jom la amik gambar dulu lepas tu letak dalam blog kau ok..!!

Ujang : yerla2...!!

*klik..!!




 Ujang : ok la wei..bla dulu...

Ironman : sabar la dulu woi... amik gambar salam tangan pulak

Ujang : ish...ok2...

*klik..!!



Ujang : ok la wei..dah lambat ni..

Ironman : yerla2... apa2 kol aku k... nanti aku datang..

Ujang : ok....bye.


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : kenapa tgk gambar ni macam gua dah gemuk ek...? ke memang gemuk..hahahah



Artikel Terkait

14 comments

uwekkkk!!!!!!...melugai tokak den nie haa..

hahaha. terbaik bro.

Jemput ke blog saya.

From,

Nasz

www.mohdnaser.com

ha ha..
mg nampak gemuk..

Ironman tue baru lepas sunat kan?

wei moncit giler ...ketara wei .. hahahaha

wohooo ironman meyh...pasai pa ironmoan tu lg tgi dri ujang..ngeh3 toink3 ngeee

tapi iron man tu nampak sedikit katik lah.hehehe

kem salam kat Tony stark ye :P

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

nampak bona dak ujang nakkan watak ironman tu..

psstt: dak Yana bagi makan cukup tu pasal dak ujang gomok.. ;)


EmoticonEmoticon