Thursday, June 27, 2013

Suami Orang Market Tinggi..!!!! Perempuan Gatal..!!


Gambar gua bersama ex gelpren..!!


******************

Al-kisahnya....

Sejak gua kelihatan macho jadi bapak orang ni..., gua sering kali di puji oleh ramai kaum hawa dari pelbagai peringkat usia...

Situasi ini berlaku bukan sekali dua tetapi dah banyak kali...antara contohnya gua kasi di bawah ini


Situasi 1
lokasi : pasar malam bandar baru bangi

Sedang gua jalan-jalan di pasar malam , selisih la dengan segerombolan gadis comel, student UKM barang kali...,tiba-tiba gua dengar mereka berbisik2

"eeeee comelnya" sambil pandang gua melemparkan senyuman..,

gua seperti biasa kontrol macho buat tak dengar sambil meneruskan perjalanan....


Situasi 2
Lokasi : hospital swasta az zaharah

Sedang gua nak pergi ke arah lif ., tiba2 nurse yang beruniform lengkap yang kebetulan keluar dari lif selisih terus tegur gua..

"hai sayang...." *sambil buat muka manja

gua seperti biasa kontrol macho buat tak dengar meneruskan tekan butang lif tingkat 3


**********************

Selepas berpuluh kali terjadi perkasa seperti di atas...gua cuba mengajukan soalan gua kepada isteri gua iaitu YANA..,

Ujang : anje anje.., kenapa selalu bila i jalan sorang2 ramai perempuan ngorat i ek..? muka i bertambah hensem ker...?

Yana : huh..!!!! dorang ngorat macam mana...?

Ujang : * gua terangkan beberapa situasi di atas...

Yana : u jalan sorang tu maksudnya sambil dukung Zafirah ek..

Ujang : haah *sambil angguk kepala

Yana : tu bukan dorang puji u la..!!! tu dorang puji zafirah...!!! 
           kedebuk..* satu tumbukan di biji mata gua
*Baru gua sedar rupanya ke machoan gua kontrol selama ini sia-sia kerana ianya palsu belaka..,('',)


*********************


Contoh beberapa gaya gambar kalau gua bersama Zafirah....





Sekian...Peace (~_^)v



p/s : hakikatnya suami orang yang jalan sorang2 sambil dukung anak memang hot..!! hihi


24 Orang Memberi Komen & Pendapat

hot sampai berpeluh kena dukung anak ada la..hahahah

dah agak dah..sure ujang dukung zafirah..hahaa...xpe la sekali sekala perasan kan...bila lagi nak hot nya masa dukung zafirah je la yerk

hahaha ye gua tau lu masih hot~

Kalau dukung Zafirah boleh cover perut....hahahahaha

haah..hot sgt u..hihi..tp zafira g hot..

tu mls bg laki aku dukung anak aku .. jap lgi je ade gadis mengur ..heeeee

hahaha.. kira tumpang sekalilah dengan kecomelan dak Zafirah tu.. ;)

hahaha. dah agak dah. rilek.
kite ni hensem dimata perempuan yang disayangi je.

Hot sangat... berpeluh-peluh baca entry ni.

Kesian gmbar 1st zafirah nengok, nanti jadi ikutan tau.. hehee :)

Zafirah mmg comel :)

eee comelnya... apa kena-mengena comel dgn macho? hehehe

Zafirah said "Bapak cium pompuan lain mama"...nsb baik bdk 2 xleh ckp lg..jgn bg anak tgk benda2 xelok, nt jd ikutan...

Zafirah memang sentiasa comel. Eh, Haha.

tu baru lu bawak anak perempuan, kalau time gua bawak anak lelaki gua mesti awek2 lagi nak ngorat..hahha

Hot bila dh kena gedebuk kat biji mata..hahaha

malas nak komen entry ni sbb menyampah lak... aku suke ayat last tu jer... aku mmg hot...

cis.. potong stim betul la citer lu ni.. ahahahha

Gua faham perasaan Bro. sebab Gua pun turut mengalami perkara yg seakan-akan sama.

Nak cium lah..
nak dukunglah..

cakap comel betul .

kalau pandang-pandang..smpai toleh blkg 2-3 kali.
semuanya berlaku masa Gua tengah dukung anak-anak Gua masa diaorang baby

isk isk isk.. gatainya.. awat tak ajak nak juin gak.. kih kih kih


EmoticonEmoticon