Gambar Anak Farid Kamil bersama mama Diana Danielle

Gambar Anak Diana Danielle

Akhirnya ada gak gambar Diana Danielle bersama dengan anaknya..dengar  cerita anak dia kene kuning berpandukan kepada caption Diana Danielle iaitu “Letting “the little boss” soak in d sun. Just a slight case of jaundice, nothing the sun cant solve“

Sebelum ini kecoh dan gempar dengan isu anak farid kamil apabila dia letakkan gambar mendukung seorang baby comel di Instagram .., tetapi sebenarnya itu ialah gambar anak buah dia.., ingat lagi dak..??  ala yang bawah ini

Captionnya memang menjadi tanda tanya anak siapakah itu  hehe


Tapi isu itu telah dijawap oleh beberapa orang terdekat Farid Kamil termasuk adiknya sendiri iaitu Fadzil...

Tak lama lepas itu akhirnya Diana Danielle akhirnya betul-betul berjaya melahirkan seorang baby di Australia...hihi..,  ini disahkan lagi dengan Farid Kamil mengupload gambar baby dengan status yang meyakinkan lagi dia telah mempunyai seorang anak lelaki



Berat gak anak dia woooo 9.7 pounds lebih kurang 4.3kg...wow wow.., anak gua dulu lahir 3.1 tu pun dah kira berat...hehe..

Semoga baby boy farid kamil sihat...

Sekian..Peace (~_^)v

tags : gambar anak diana danielle, gambar anak lelaki farid kamil

{ 7 comments.. read them below or add one }

syuk shusuke syuk shusuke July 8, 2013 at 3:02 PM
comel3, dah ada pewaris gengster :D
eima eima July 8, 2013 at 4:52 PM
comel la ... dlm pantang mak die sebuk nk pi berpanas jugak .. lantak
AnonymousAnonymous July 9, 2013 at 12:46 AM
baby yg farid pegang yg dikatakan anak buahnya tu kan seiras betul dgn baby ye sendri ;)
AnonymousAnonymous July 9, 2013 at 11:47 AM
eima,

kan DD kata anak dia kena jaundice. bagi kena matahari pagi je sayang. bukan panas terik.
AnonymousAnonymous July 13, 2013 at 1:23 AM
besar nye baby DD..Sama berat dgn my bby girl 4.4 kg..