Thursday, July 11, 2013

Village View Bandar Baru Bangi | Jalan Reko Best !!!!!



Suruh senyum tanak..haaa amik Yana...hahahah


Salah satu tempat yang menarik untuk berbuka puasa di area Banda Baru Bangi ialah Village View.., kerana terdapat banyak kemudahan yang disediakan disini dan juga bersih dan selesa dan besar dan banyak parking dan banyak awek..hahahaha *ok tak lawak

Erm..., semalam 1st ramadhan secara segaja gua sekeluarga berbuka puasa di Village View Jalan Reko kerana nak menyamput bezday mak gua..




Ekceli bukan bulan puasa je gua selalu makan disini..., tapi hari biasa pun gua suka makan di Village View ini..tapi biasa gua pergi Village View Bandar Baru Bangi jer..

Gua selesa makan disini kerana beberapa faktor, antaranya ialah :

- Wifi percuma
- Surau disediakan
- Parking Banyak
- Mudah untuk booking
- Banyak pilihan makanan (boleh tahan sedap kecuali SATEY..!!! )


**********************************

Antara Menu Berbuka Puasa Village View









Untuk tempahan berbuka puasa di Village View korang boleh call no bawah ini 


No Telefon Village View


**********************************

Siapa yang rajin masak di rumah nak amik idea apa sepanjang bulan ramadhan ini boleh wusha di Blog Yana

Ada 30 menu pilihan untuk korang masak dirumah..tengok SINI


Sekian...Peace (~_^)v


tags : menu berbuka puasa di village view, no tempahan village view, no tel village view bangi, peta village view bangi, peta village view reko, no tel village view reko, 

14 Orang Memberi Komen & Pendapat

penah da pegi cni..x best pon mskn dia.huhu..tp xtahu la klo skrg dh sdp...pegi pon 2tahun lps kot hehe..sbb xsdp so mmg xnk dh pegi hihi

terima kasih angah belanja..hehehehe

Tempat aku selalu pegi gak ni..best2

hahaha yana naper ni yana oii..teruja sangat ke aper ni :P

best..best..tp bln pose mls btol nk mkn kt luar...hahaha

Ujang....kalau kita set buka pose geng blogger kat sini pun sempoi gak kan....

aku tak penah sampai cni lagi klu belakang rumah yana tu dah slalu dah pi .. mkn dlm kelam

hehehe.. dak Ujang sabotaj gambar dak Yana..
takpe Yana.. nanti ekau konokan lak dak Ujang tu.. ;)

Tq.good info..nak buat reunion dgn kwn2 nie.

Dah penah pegi.. memang best.. anak2 asyik dgn ikan2 kay situ..


EmoticonEmoticon