Thursday, November 14, 2013

Pergi Phuket Oi.. oi...Oi..!!!!!

* Sila baca tajuk dengan nada suara yang gedik..!!


Haaa.. bezday gua hari tu iaitu 7/11/13 gua dengan pertama kalinya pergi ke negara jiran kita iaitu Thailand...,  owh lupa nak bagitahu kepada yang belum tahu.. 7/11 adalah bezday gua..so setiap kali pergi 7eleven sila ingat bezday gua ok..auw auw...

Gua pergi Phuket ni Free jer sebab YANA belanja..hahahaha , biasa la bezday boy saja paw isteri tiket kapal terbang...Rm700 gak la tiket..hihi, kenapa mahal..?? sebab beli last minit..grrrr BAZIR..!!!!!



  

Kami berlepas dari Malaysia lebih kurang pukul 6.10 waktu tempatan...sampai Thailand pukul 6.30 waktu tempatan.. ha nampak tak macam setengah jam je perjalanan.., ? sebenarnya kalau Thailand 6.30 dekat Malaysia dah 7.30..hihi..


Lain kali gua nak cerita detail pasal PHUKET sebab sebelum gua pergi gua google entri pasal phuket majoriti blogger tak cerita detail..nyusahkan gua je..hahaha



Gua sebenarnya malas nak taip dan cerita panjang pasal bercuti ni sebab YANA kompom dan buat entri pasal Phuket ni..!!!!!!!

Sekian...

13 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahahah xaci harapkan kak yana je.hehehe

tepek gambar sikit pastu cerita detail bukak blog dak Yana.. hahaha..

hoi... stakat buat entry citer sejemput mcm ni penat gua klik dan tunggu jer... dah la tenet slow... ce pnjg skit citernyer... grrr...

wah dah sampai phuket...mesti best kat sana...tambah 2 pulak isteri yg belanja.

baru nak feeling baca entri nie dah terbantut tau

aku nk baca entry org xdemam kat sana plak

AMBOI KEMAIN DIA ABANG UJANG KE PHUKET CELEBRATE BIRTHDAY NYA.TAK MAMPULAH. HAHAHA

untungla oi oi oiiii zafirah cumell

wah, macam best je pegi phuket....

yana tolong jangan tulis pasal phuket wa nak tengok ujang tulis!!

http://www.suterablogger.com

Phuket memang menyeronokkan. Kalau dapat pergi 5 hari 4 malam boleh round Phuket dan Krabi sekali!


EmoticonEmoticon