Peragut Berjaya di Tangkap di Bandar Baru Bangi..!!!

Peragut

Sebut pasal peragut mesti ramai geram yer dak..?

Baru sebentar tadi atas sikap prihatin warga Bandar Baru Bangi.., seorang peragut berjaya di tangkap di kawasan berhampiran Bank Islam fasa 1 ( seksyen 16).., siapa duduk bangi tahu la kot area mana ni kan...

Kerjasama yang macam ini yang kita mahukan dan berharap orang ramai berterusan memberi kerjasama untuk menangkap si peragut tak kira dimana yer dak..?

Bila dah tangkap tu kasi sebijik dua tumbukan sudah..jangan belasah lebih-lebih sebab tak guna....hehe




5 comments.. read them below or add one

careno careno January 29, 2014 at 4:20 PM
mksud ko... sorang sebijik due ke... kalau 10 org kat situ mksudnyer 20 biji la die dpt kann...
Mawardi Yunus Mawardi Yunus January 29, 2014 at 4:51 PM
This comment has been removed by the author.
syuk shusuke syuk shusuke January 30, 2014 at 10:52 AM
sebijik dua pun kira berjasa, haha