Friday, February 7, 2014

Biodata Sara Ali

sarah ali
Sara Ali



Siapa yang jenis suka perempuan yang sempoi , lasak dan kasar mesti akan minat dengan pelakon comel bernama Sara Ali

Gua mula minat dengan cara lakonan dia yang gila.., kerek.., muka kasar dan selamba gaban ibarat macam takda kamera depan dia hehe

Apa yang gua tahu dia jenis tak suka makeup sangat... sebab baru - baru ni gua jumpa dia pun tengak tak makeup.., otak sentiasa gila dan sempoi..


Biodata Sara Ali

Nama : Sara Ali

 Asal : Johor

Umur : 21

Status : Adik angkat gua

Horoskop: Libra

Pekerjaan : Student  (Lim Kok wing)

Pelakon Kegemaran : Ujang9897

Hobi : Simpan kasut

Music Kegemaran:
(asing) : Radiohead
(tempatan) : Butterfingers

 Kegemaran filem : Gila-Gila Remaja dan Bukit Kepong

 Project dahulu / filem : Sesuatu Yang Tertinggal(GB), Penunggu Istana(KL Motion), Klip X-3GP(GB), Nur Kasih(Filmscape), Songlap(RedComm) [2010]


Suara dia abaq ang !!!

****************************

Siapa nak tengok gambar abang angkat Sara Ali sila skroll ke bawah...


~


~


~


~
~


~
~


~
~


~
~


~
~


~
~


~
~


~

Pakwe Sarah Ali
Pakwe Sarah Ali

Dilarang kutuk..!!!
hahahaahahhaahah

tags : Biodata sarah ali, nama penuh sara ali, umur sarah ali, pakwe sara ali

6 Orang Memberi Komen & Pendapat

cute budak nie...lakonan dia pon best...yg dia blakon jd cikgu tu...ala, lupa plak drama apa..tp memg sempoi..

haha tang abang angkat sara ali tu terasa malas pulak nk scrool. hahahaha

saya kawan ngan mak sedara dia.

Sara ali cute lah

sara ali ni sepupu dgn sdara sy,kiranya dye ni ada kne mngena jgk la ngn sy.klu hr raya msty dia balik kmpung kt rmh atuk sy kt parit yani kluarga hj.rostani..


EmoticonEmoticon