Saturday, February 8, 2014

Jutawan Bermula Dengan RM1 Penipu..? | MZ Secret Soap



Siapa pernah dengar orang jadi Jutawan bermodalkan RM1..??

Baru ini ada kecoh gak isu seorang jutawan muda menipu yang katanya jadi jutawan bermodalkan RM1.., dari segi logik akal manusia pasti tak logik yer dak..?

Dah rasa tak logik tak perlu pula kita membangangkan diri atau membodohkan diri sendiri terus menghentam dengan fakta yang diberikan yer dak....?

Apa yang gua maksudkan ialah kata-kata dari jutawan muda iaitu Muhammad Zukermi Edi, ha kenal dak sapa mamat ni..?

Muhammad Zukermi Edi





Gua mula kenal nama mamat ini daripada seorang rakan blogger gua dan juga merupakan partner gua dalam alam maya ini iaitu aliff

Awal sebelum ini Aliff ada ajak gua buat biznes dan dia kata boleh jadi kaya macam mamat ni..? gua pelik gua nak wusha apa dia buat..?

Sekali Aliff kasi gua website company ni iaitu  :   MZ Secret Sdn Bhd



Ok fine gua tengok trancking number yang order dari company ini banyak gila tiap-tiap hari.., patut la dia boleh jadi jutawan..!!!

Apa yang dia jual lain kali gua cerita ok..? tapi yang popular ialah MZ Secret Soap


****************************

Berbalik kepada kisah jadi jutawan bermodalkan RM1 betul ker tidak..?? Kerana ramai korang dah buat andaian macam-macam sebelum baca habis kisah Muhammad Zukermi ni. mesti tak tahu cerita sebenar yer dak.?

Ok gua nak citer sikit pasal beliau. Sebenarnya dia menyatakan yang beliau bermula dengan RM1 tu sebab pada permulaannya dia menggunakan RM1 itu melayari internet di siber cafe. Pada masa tu jugak, beliau berniaga secara dropship di facebook. Alhamdullilah hasil daripada jualan dropship tu, dia sudah boleh membina empayar sendiri sekarang.. siap dah jadi jutawan habaq ang...!!! grrrr muda lagi dol.. tension..tension..!!

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa yang tahu yer dak...? dalam masa yang singkat pelaburan Zukermi telah mendatangkan pulangan yang besar kepada dia. Bermula dari dropship, lama kelamaan dia berjaya membina syarikatnya sendiri dengan kadar keuntungan tahunan mencecah jutaan ringgit...pergh..pergh.. gua setahun baru dapat RM20 ribu.....grrrrrr

Kot korang tak caya caya gua , korang boleh baca kisah dia di UTUSAN di SINI.

Tahniah la ek Muhammad Zukermi Edi... !!!



Sekian...Peace (^_^)v


5 Orang Memberi Komen & Pendapat

Muda dah jutawan memang hebat. Dah rezeki dia, tapi aku bila lagi? hmm

Bangga ade anak muda melayu yg rajin usaha camnih..ermmm iollss kne usaha ag la nih

Nope. Bukan kes MLM. Yg kenal dia tau la sejarah hidup dia. Kenapa dia duduk rembau sebatang kara n bla bla bla. Aku memang respect dgn MZ ni.


EmoticonEmoticon