Monday, February 17, 2014

Kenapa Kek Birthday Tema Candy Crush


gambar kek birthday candy crush


Sabtu lepas 15.2.14 selamat sudah sambutan hari jadi ke 2 Zafirah..., sebenarnya bezday dia 14.2.14 tapi 14hb tu jatuh pada hari jumaat jadah apa buat kenduri yer dak..?? hehe

Tema bezday party zafirah adalah Candy Crush.., kenapa candy crush..? sebab gua dan yana gila main candy crush.., dan zafirah pun sebenarnya suka main candy crush..

Apa ingat gua sorang je ke yang suka main candy crush.., tak caya tengok gambar bawah ni gaya zafirah main candy crush..

zafirah dan candy crush


****************************************

Terima kasih kepada semua yang hadir termasuk rakan-rakan blogger.., kepenatan majlis hari sabtu hari itu membuatkan gua cuti pada hari ini ..hahahahaha


bersama kek candy crush

Ramai gak PM gua tanya berapa Harga Kek Candy Crush ni.., harga kek candy crush yang gua tempah ini ialah RM100+ +, Jadi siapa nak buat tempahan kek macam gua ni boleh wusha 

di FyeZa CakeCorner (klik)

Sekian...Peace 




p/s : lain kali gua tepek gambar rakan blogger yang hadir...

9 Orang Memberi Komen & Pendapat

sedapnyeee kek. comelnyee anak ! hehehe

sedapnya kek tu..mcm sayang je nak mkn candy crursh

Happy birthday Zafirah.

Zafirah nak tahu tak, kak eka wahh akak gitu. Hehehe auntie eka masuk contest mama zafirah buat, tapi auntie salah eja diapers Zafirah.

whoopee hahaha..

bengong betul auntie eka whoopie...
hahahaha

rugggiiii ...
sorry la ujang aku tak dpt dtg majlis aimy zafirah ....

klu tak leh mkn kek candy crush ...

menarik abis..pengaruh game sampai dah ke kek...hehhe

hepy besday to zafirah..huhu....dasat tol kek skrg..huhu


EmoticonEmoticon