Thursday, February 13, 2014

Pengalaman Gua Jadi Pelakon..!!



Fuh...., tajuk kemain poyo lagi yer dak..??

ekceli bukan belakon sangat pun ..just keluarkan ayat sepatah dua jer...tapi...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


pengalaman jadi pelakon
izzue islam

*****************************




Sebelum ini aim dot dot ada jumpa gua dan ajak gua untuk buat rakaman video untuk satu projek katanya.., gua dengan poyo terus setuju je la.., padahal tak tau apa benda pun

Kot la video projek dengan maria ozawa , nak tolak rugi..nak terima dosa..hihi.., siapa kenal maria ozawa...???? ermmm ok takyah jawap..('',)


Ciri-ciri yang dia nak dalam video itu  ialah hensem...

Jadi kenapa dia ajak gua..??????  ok gua tak perlu jawap sebab jawapan dia mudah jer kan..hahahahaha

Aim memerlukan 2 lelaki dan 2 perempuan.., dia minta tolong gua carikkan lagi 2 orang perempuan dan 1 orang lelaki so gua pun jemput la rakan blogger  si Mieza , Anum dan juga Dauz

Last minit lagi seorang perempuan iaitu si Anum tak dapat join sebab dia ada kelas pulak.., takpe la orang baru tunang memang bizi yer dak anum..?? hehe


*****************************


Gua dan rakan blogger shooting video di gombak, apa yang paling gila ialah bayangkan untuk buat video tak sampai 8 minit ini..., kami mula dari lebih kurang pukul 3.30pm sampai pukul 11.00pm

Hambik kau berapa jam ...tu termasuk rehat semua la..., tapi jenuh tuan pengarah nak layan hahahaha padan muka kau aim..!!

Lagi kesian gua datang bawak Yana dengan Zafirah..sian dorang kena tunggu hihi..

Orang pertama yang buat rakaman ialah si  Daus

gambar blogger daus

Korang boleh baca pengalaman dia di SINI

Bila tengok daus gua boleh rasa dia punya gelabah macam mana...hahahaha, dia saja dah amik macam 4 jam woo...bayangkang yang menunggu ni...hihi


Lepas daus si Mieza lak


mieza

Haaa..mieza pun sama jer..mula-mula je rileks..lama2 keluar dah cuak dia..hahahahaa

*****************************

Last skali baru gua.., gua punya turn start pukul 10 malam.., time ni yana dengan zafirah dah takda mood....penat barang kali..

Bila turn gua si Aim dengan abang ipar dia  pun dah penat , so rezeki gua jugak bila dorang dah penah tak la cerewet sangat..hahaha

aim dot dot


Tapi dalam penat tu gua boleh pulak bebal nak malu-malu depan kamera..., dialog punya pendek pun tak hafal-hafal..nak suruh goreng skrip, ke laut pulak perginya..hihi

Apa pun aim memang sempoi......padan muka dapat pelakon sengal macam kami hahaha

gambar semua pelakon
Jadah apa gambar gua gemuk...!!!!

Serius bila habis shooting tu rasa lega gila.., dan bila fikir balik, apa ke bodoh la gua susah sangat nak cakap depan kamera siap gagap2...hahaha

*****************************

Siapa nak baca pengalaman YANA tunggu gua masa shooting baca di SINI

Kesimpulannya memang susah untuk berlakon ni.......hampeh toi.., thanks aim banyak beri tunjuk ajar.

Akhir kata siapa yang minta nak tengok video ini jangan harap gua nak bagitau..malu oi..!!!!!!!!! hahaahhaahah, dan siap jumpa video ni pergi share kawan lain gua tumbuk...('',)


Sekian..Peace (~_^)v


11 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahahaha
lama kan shoot dia
comfirm hasil terbaik nie
hahhaha tunang ok lagi tiba2 plak bleh ada class last minit (biasa la part time student nie)

lepas ni takdelah gagap dah kalau kena berlakon lagi.. ;)

nak mintak sign kat perut boleh???

wah...dah boleh lawan aaron aziz untuk ABP tahun depan...hehehe...

lepas nie boleh la ganti adam dalam ariana rose tue...hehehe

ramai yang cakap aku best la masuk tv.... tp dia x tahu keadaan masa shoot...gila... skool of lawak 6am sampai 11pm ...

kena rajin ikut atok pi shooting pasni :p

amboi 4 jam aku nyer shooting. rasa mcm 2 jam je..

haha... pengalaman best..

hahaha...tenx jugak ujang ajak ai yang pemalus dan gagap ni..haha


EmoticonEmoticon