Monday, February 10, 2014

Ragam Anak Gua Bila Nak Update Blog



Sejak jadi bapak ini 1001 ragam gua tengok perangai anak gua.., bila dah ada blog ini kompom setiap perangai dia yang pelik mesti gua amik gambar

Bila dah ada gambar senang nak cerita dekat blog yer dak...?? tapi malangnya sekarang ini gua sejenis pemalas update blog.

Jadi dengan cara mudahnya ialah gua curik jer gambar dari blog YANA... hahahahaha

Layan

ragam zafirah






Senang laki bini ada blog ni...curik je entri atau gambar dari blog bini...hehe


Sekian..Peace (~_^)v



10 Orang Memberi Komen & Pendapat

oiii...sukati je...belanja kek cheese leleh seloyang!!




















:p

oiii...sukati je...belanja kek cheese leleh seloyang!!




















:p

kehkehkeh.. tetap ada orang komen.. ;)

scroll down terus ... mls nk baca .. ceit ....copy cat ..hahahha

ceh! mane aci cam gini..
main curik2 aje..
hahaha.. but so comel!

budak-budak semua same kan..anak saya pon macam ni..pantang tinggal...mesti die dah menaip...

post saya yang hampir sama, ogos 2011

http://parent-trip.blogspot.com/2011/08/ramadhan-kantoi.html


EmoticonEmoticon