Wednesday, February 5, 2014

Video Patung Lilin i-City Shah Alam Dibakar

Gambar rakaman CCTV Patung Lilin I-city dibakar



Baru ini kecoh isu patung dililin dibakar di i-city shah alam.., gua dipahamkan dalam 10 patung lilin yang dibakar oleh 3 orang samdul yang tak tau motif dia..

Motif sabotaj tapi tak tau apa yang dorang dapat.., barang kali perasaan itu rasa bangka kot dapat bakar macam gua rasa bangga dulu curik baju perempuan di asrama perempuan.., padahal kerja bodoh..

Bagi gua ini kerja budak tak matang..., tempat lain rasanya yang ada patung lilin ini takda pun jadi kes nak bakar bagai...


Video Patung Lilin I-City dibakar :

 


6 Orang Memberi Komen & Pendapat

patung bentuk sape eh yg dibakar tu... kalau yg lee chong wei ok la sbb mmg tak menjadi pun... patut buat lain... hahaha... tp agak bangang gak... dengki smpai main bakar2...

dia nak tau lilin tu sama tak lilin yg guna masa blackout..hehehe..

ape la agaknye motif diorg nie kan... anyway Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer ;)

sebab gelap kot,dia nak bagi terang kawasan tu..haha

sebab gelap kot,dia nak bagi terang kawasan tu..haha


EmoticonEmoticon