Wednesday, March 19, 2014

Pesta Buku Antarabangsa Putrajaya (Bookerville) & MPH Best of 2013 Award Night




Haaa..., 19- 23 Mac 2014 siapa yang free boleh la datang ke PICC Putrajaya.., tujuan pesta buku ini diadakan ialah untuk memberi peluang kepada peminat setia buku sedunia untuk memberi persekitaran positif dalam dunia bacaan...ah apa yang gua cakap ni..hahaha, senang cerita kenapa semua peminat buku boleh la datang ek.., Di fahamkan lebih 5juta buku akan ditawarkan pada harga yang terbaik.!

Pameran ini terdiri daripada buku-buku, majalah, e-buku, bantuan pendidikan, alat tulis, digital dan peranti IT, mainan dan apa yang lebih menarik ialah ada Hadiah

Gua tahu, buku adalah benda mati. Namun meluangkan waktu dengan benda mati yang mampu menghidupkan, jauh lebih baik daripada meluangkan waktu dengan makhluk hidup yang mematikan.. yer dak..? Gua  cinta buku , gua  cinta foto . Benda mati yg sentiasa memberi erti hidup . Bukan utama tapi nyata ..hehe.

Banyak aktivi menarik termasuk nak bawak anak-anak pun sesuai..

Jom..!!!!!!!!!!!!!!!!

Gua nak mai datang esok..., sebab nak tengok malam pembukaan ada mantan perdana menteri kita iaitu Tun Dr Mahathir Muhammad

Pameran Buku Antarabangsa Putrajaya 2014


Untuk keterangan lanjut korang boleh wusha : http://www.mphonline.com/offers/pibf.aspx


Sekian..Peace


2 Orang Memberi Komen & Pendapat

This comment has been removed by a blog administrator.

selalu tak berkesempatan nak pegi


EmoticonEmoticon