Wednesday, April 9, 2014

Jus Mangga Pran Nyum nyum...

harga jus mangga pran


Dekat pasaran sekarang ni gua rasa tak banyak ada Jus Mangga sangat yer dak..? macam  jus oren tu boleh kata banyak gak la seperti tropicana dengan Pulpy.

Baru ni gua pergi ke carboot sale dan ternampak dengan satu kodai ni jual Jus Mangga Pran.., dia kasi test sodap gak la..so beli la..hehe


 Gua beli yang 3 botol besar promosi 3 botol RM10 so murah gila yer dak..?? kalau tak dekat pasaran rasanya Harga  1L Jus Mangga Pran ni dalam RM4.50-RM4.80 gak la...





**************************************

Disebabkan gua poyo lebih promote Jus Mangga Pran ni, beberapa rakan blogger pun terpengaruh dan juga nak beli dan rasa Jus Mangga Pran ni hihi

Dengan tak minta izin gua tepek beberapa gambar rakan blogger bersama dengan Jus Mangga Pran.. 


 
Lan kejam berebut dengan anak

Kak Pija

Kak Sue


 
Mak buyong DKNA
Tapi yang tak berapa bestnya tak banyak pasaraya yang ada juai Jus Mangga ni.., yang gua pasti ada di TESCO dan pasaraya HERO..

Kedai-kedai runcit biasa pun ada gak juai..tapi tak banyak...,

Untuk kes Halal Haram gua wusha di page dorang tadi.., jadi jangan risau, Jus Mangga Pran mempunyai Sijil Pengesahan Halal yang dikeluarkan oleh JAKIM. No Siri A22895, No Ruj: JAKIM/(S)/(22.00)/492


5 Orang Memberi Komen & Pendapat

berbaloi beli bila ada jualan macam tu.. ;)

Hensem betul yg nama apis rahim tu kan. Hahaha

Sy jd promoter jus pran ni..rm9.89 dpt 3 botol..mmg muroh giler..sedak plak tuh..mmg berbaloi beli..hehe


EmoticonEmoticon