Tuesday, April 29, 2014

Kejutan Sempena Hari Ulang Tahun Untuk Isteri





Haaaa..., hari ini merupakan anniversary gua dan yana yang ke 3..., so tengah malam tadi gua dengan romantik bengongnya  membuat idea sempoi untuk membuat kejutan

Gua ni bukanlah seorang yang romantik...tapi seorang yang bengong..


Gua membuat idea spontan dengan mengambil sehelai kertas A3 dan menulis diatasnya beberapa potongan ayat yang sangat romantik... masa gua tulis ayat tu pukul 1.30am..hehe

Macam mana la perasaan yana pagi tadi bila dia bukak laci je baca potongan ayat dari gua..tengok bawah ni...('',)



Ha...nampak power dak ayat gua..?? siap speaking lagi.., yela dah pukul 1.30 pagi mana nak cari idea buat ayat yer dak..? Dah la tulisan buruk..., tapi mahal woi tulisan buruk..original...!!

So sebenarnya ayat atas tu gua google je..hahaahahah., nampak tak ayat last sekali yang gua tulis tu..?? Cuba teka gua bagi hadiah apa..hehe

Kalau nak baca perasaan YANA boleh baca di SINI


*sila kagum dari jauh

Sekian...Peace (~_^)v



p/s ini bukan suwit..ini lawak...('',)


14 Orang Memberi Komen & Pendapat

Good job....saya sebagai kawan blogger yana tumpang rasa terharu...hebat dedikasinya :)

tulisan tak cantik pon xpe janji bermakna dan ikhlass..

awwww..pompuan suka taw surprise2 nih..:3

untunglaaaaaa dpt suami romantikkkk

okay leteww ada jugak suprise nyee.. hubby aiols ni jgn harap die. xretii benda benda gini HAHAH

#happy anniversary korang!

epi anibeseri... smuga sentiasa dlm lindungan Allah dan dirahmati ...

cuwit sgt die cam gula2..kikiki.. happy anniversary both of you :)

http://www.norainyusoff.com/2014/04/melancong-ke-pulau-redang-lepaskan.html

weheeeeeeee!

happy annivesarry kak yanaaa n ujanggg :'D

May Allah bless your marriage till jannah!

Dh 3 tahun.blh proceed adik zafirah..

cepat nyeee masa. rasanya bru baca entry korang kawen..

sedar2, dh 3tahun kawen. haha

moga terus bersuwit2 ngn isteri! kiki

sweet shangat !!! perggghhhh

tapikan, macam semalam je kau kawen

Dah agak mesti dari sumber internet..... tapi effort ko tu memang bagus laaa


EmoticonEmoticon