Tuesday, September 2, 2014

Cabaran 30 Hari | 5 Fakta Menarik Ujang9897

Cabaran 30 Hari Kelab Blogger Ben Ashaari



Bulan ini ada cabaran 1 hari 1 entri dari KBBA (kelab blogger ben ashaari)... , agak menarik dari idea rakan blogger di sini..

Cabaran hari pertama bermulanya semalam.., tapi dah tak sempat gua buat juga hari ini..hehe, Tajuk yang diberi pada hari pertama cabaran ialah 5 FAKTA MENARIK DIRI ANDA

Syarat pertama kena tepek gambar terbaru...dengan rakusnya gua perkenalkan gaya rambut gua terbaru iaitu BOTAK..!!!!


5 Fakta Menarik Tentang Diri Aku ialah :

1.  Merupakan seorang suami kepada Siti Liyana yang juga merupakan seorang blogger..., selain itu bapa kepada seorang anak yang bernama Aimy Zafirah... apa yang menariknya fakta no 1 ini ialah ramai gadis kecewa kerana gua merupakan suami orang..hahahahahaha

2.  Sekarang ini gua merupakan seorang lelaki yang mempunyai ukur lilit perut yang tak sesuai dengan saiz badan..., Fakta ini menarik kerana bila korang jumpa gua..korang akan tak sangka yang gua mempunyai saiz perut yang boroi tahap dewa..!!!!

3. Kenapa nama samaran gua Ujang9897 ... ??? jawapan dia Ujang nama panggilan gua.., dan 9897 merupakan no plate kete gua dan juga no tel gua.., ia diambil dari no keramat CNI

4.  Seorang yang tidak mudah dipengaruhi tapi mudah didekati.....

5. Merupakan seorang yang pemalu..., tahap pemalu dia umpama daun semalu...

Sekian..Peace (~_^)v

#kelabbloggerbenashaari

Artikel Terkait

33 comments

gud luc... rambut baru merdeka ke

fakta no 1 tu sila abaikan hahaa

Pemalu ? .. ni banyak auta ni hahaha

no 5 autaaaaa hahahhaha tq join

erk... pemalu??? cam tak caya jek... hahahaha

byk auta dr fakta ni... penyertaan rejek...

sempoi je ko Ujang !, pemalu itu aku respek...

wa mengaku wa peminat lu disebalik tirai ujang... nasib baik wa dah kawin... hilang terus wa punya kecewa... miahahahaa !!

uikkk ujang pemalu ke??? kelip kelip mata banyak kali baca macam tak percaya...ha ha ha...

Wei ujang, tanjat gegurl! Bukak² blog terus ada muka paler botak haha :p

Fakta perut ramai dah tau kot! Hehehe

Pemalu tapi mahu ke? Hehe.. Geng dengan aku..

wow kata fakta menarik..kenapa x menatik pom..haha

wehhh ko lupe lagi satu...suka soal siasat org sampai dapat jawapan.. :p

Pemalu? Tipuuuuu. Hahaha suka dok mengacau org lagi ada laaaa. Hahah

ujang ? pemalu? dua kali jumpa ujang maneee ade malu pun kekekekke~

www.idabaharum.com

*Amik plastik merah.. buka.. bluuwweeekkk!!

Xde la boroi sangat jumpankat open house tue..hehehe

betul. aku pun pemalu gak, tapi lagi pemalu dari Bro mahupun si Hafizrahim

Smart...smart, 5 perkara yang patut orang lain baca... buat panduan. Semoga berjaya.

haha ni reverse fakta ke apa nii grr

juvana!! *ehh* hahaha..dah botak rupanya ujang yg pemalu ni.. pemalu la sgt.. *tgn kat bahu,mata ke atas*

haha , good luck for this challenge , first time datang sini. and bila tgk pageview 9 juta , i was like ''who is he??????''

Haha. Dah kawen ek? Baru tahu. Ingatkan tak laku. kakaka.


EmoticonEmoticon