Cabaran 30 Hari | 5 Fakta Menarik Ujang9897

Cabaran 30 Hari Kelab Blogger Ben Ashaari



Bulan ini ada cabaran 1 hari 1 entri dari KBBA (kelab blogger ben ashaari)... , agak menarik dari idea rakan blogger di sini..

Cabaran hari pertama bermulanya semalam.., tapi dah tak sempat gua buat juga hari ini..hehe, Tajuk yang diberi pada hari pertama cabaran ialah 5 FAKTA MENARIK DIRI ANDA

Syarat pertama kena tepek gambar terbaru...dengan rakusnya gua perkenalkan gaya rambut gua terbaru iaitu BOTAK..!!!!


5 Fakta Menarik Tentang Diri Aku ialah :

1.  Merupakan seorang suami kepada Siti Liyana yang juga merupakan seorang blogger..., selain itu bapa kepada seorang anak yang bernama Aimy Zafirah... apa yang menariknya fakta no 1 ini ialah ramai gadis kecewa kerana gua merupakan suami orang..hahahahahaha

2.  Sekarang ini gua merupakan seorang lelaki yang mempunyai ukur lilit perut yang tak sesuai dengan saiz badan..., Fakta ini menarik kerana bila korang jumpa gua..korang akan tak sangka yang gua mempunyai saiz perut yang boroi tahap dewa..!!!!

3. Kenapa nama samaran gua Ujang9897 ... ??? jawapan dia Ujang nama panggilan gua.., dan 9897 merupakan no plate kete gua dan juga no tel gua.., ia diambil dari no keramat CNI

4.  Seorang yang tidak mudah dipengaruhi tapi mudah didekati.....

5. Merupakan seorang yang pemalu..., tahap pemalu dia umpama daun semalu...

Sekian..Peace (~_^)v

#kelabbloggerbenashaari

{ 33 comments.. read them below or add one }

Ayu azmir Ayu azmir September 2, 2014 at 10:50 AM
gud luc... rambut baru merdeka ke
Dkna Abza Dkna Abza September 2, 2014 at 10:51 AM
fakta no 1 tu sila abaikan hahaa
qaseh dalia qaseh dalia September 2, 2014 at 10:54 AM
Pemalu ? .. ni banyak auta ni hahaha
Cik Sue Cik Sue September 2, 2014 at 10:57 AM
no 5 autaaaaa hahahhaha tq join
Kak Mahh Kak Mahh September 2, 2014 at 11:00 AM
Oooo...ini ujang. ..baru kenal.
dikbee dikbee September 2, 2014 at 11:05 AM
erk... pemalu??? cam tak caya jek... hahahaha
careno careno September 2, 2014 at 11:13 AM
byk auta dr fakta ni... penyertaan rejek...
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL September 2, 2014 at 11:24 AM
sempoi je ko Ujang !, pemalu itu aku respek...
TunSha Ayunie TunSha Ayunie September 2, 2014 at 11:32 AM
wa mengaku wa peminat lu disebalik tirai ujang... nasib baik wa dah kawin... hilang terus wa punya kecewa... miahahahaa !!
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid September 2, 2014 at 11:36 AM
uikkk ujang pemalu ke??? kelip kelip mata banyak kali baca macam tak percaya...ha ha ha...
Hanim Hashim Hanim Hashim September 2, 2014 at 11:41 AM
Wei ujang, tanjat gegurl! Bukak² blog terus ada muka paler botak haha :p
Huszaini Haron Huszaini Haron September 2, 2014 at 11:45 AM
Fakta perut ramai dah tau kot! Hehehe
Eraz Fadli Eraz Fadli September 2, 2014 at 11:51 AM
Pemalu tapi mahu ke? Hehe.. Geng dengan aku..
Faizal Fredley Faizal Fredley September 2, 2014 at 11:52 AM
wow kata fakta menarik..kenapa x menatik pom..haha
Nurramizah fadzil Nurramizah fadzil September 2, 2014 at 12:52 PM
wehhh ko lupe lagi satu...suka soal siasat org sampai dapat jawapan.. :p
Fatin Bella Fatin Bella September 2, 2014 at 1:22 PM
Pemalu? Tipuuuuu. Hahaha suka dok mengacau org lagi ada laaaa. Hahah
::EIDA:: ::EIDA:: September 2, 2014 at 1:52 PM
ujang ? pemalu? dua kali jumpa ujang maneee ade malu pun kekekekke~

www.idabaharum.com
Atikah Sismoon Atikah Sismoon September 2, 2014 at 2:19 PM
*Amik plastik merah.. buka.. bluuwweeekkk!!
mrs kayrul mrs kayrul September 2, 2014 at 2:48 PM
Xde la boroi sangat jumpankat open house tue..hehehe
Blogger Babyface Blogger Babyface September 2, 2014 at 5:47 PM
betul. aku pun pemalu gak, tapi lagi pemalu dari Bro mahupun si Hafizrahim
sensasi2020 sensasi2020 September 2, 2014 at 11:16 PM
Smart...smart, 5 perkara yang patut orang lain baca... buat panduan. Semoga berjaya.
yaya_flanella yaya_flanella September 3, 2014 at 12:01 AM
haha ni reverse fakta ke apa nii grr
Sue Sopian Sue Sopian September 3, 2014 at 12:06 AM
juvana!! *ehh* hahaha..dah botak rupanya ujang yg pemalu ni.. pemalu la sgt.. *tgn kat bahu,mata ke atas*
Nys Anis Nys Anis September 4, 2014 at 8:12 AM
haha , good luck for this challenge , first time datang sini. and bila tgk pageview 9 juta , i was like ''who is he??????''
Scha Nazri Scha Nazri September 4, 2014 at 10:51 PM
Haha. Dah kawen ek? Baru tahu. Ingatkan tak laku. kakaka.