Cabaran 30 Hari | Apa Yang Ujang Makan Hari Ini


Hari ini hari sabtu.., so cabaran dah masuk hari ke 6.., tajuk dia mudah serupa orang pemalas pun boleh jawap hehe

Tajuk hari ini ialah seperti di atas iaitu " apa yang korang makan hari ini "

Disebabkan hari ini gua ada pertandingan catur...!! so gua tak makan lagi..., jawapan gua sekarang ialah gua makan

- kuda
-pawn
- queen
- catsle

Entah betul gua eja ke tak tau la tu..lantak la.. hahahahah, disebab main catur tu je la yang gua makan setakat hari ini...hehe..

Sekian...Peace(~_^)v


p/s : fuh..aku baca entri sendiri pun nak carutkan,  inikan orang lain..hahahahahaha mak betul

{ 11 comments.. read them below or add one }

Yan Ty Yan Ty September 6, 2014 at 10:06 PM
Castle ngek. Patutla perut comei...xmkn mknan proper....
Dkna Abza Dkna Abza September 6, 2014 at 11:22 PM
makan hati baca entry nie..uweeekkk
Cik Sue Cik Sue September 7, 2014 at 1:03 AM
tetiba rasa nak lempang tuan blog ni,dah la eja castle salah grrrrrr
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL September 8, 2014 at 10:26 PM
Hahaa lama x main dam aji, catur aku fail..otak x genius .
Lisa Nurulain Lisa Nurulain September 19, 2014 at 6:24 PM
Hahahha... adeii . Lawak... try makan btul2 quen tu