Friday, January 16, 2015

Al kisah Bercuti Ke Legoland Malaysia


Disebabkan geram tengok semua geng blogger yang terdiri dari Kelab Blogger Ben Ashaari update cerita pasal Legoland Malaysia

Gua pun terlanjur untuk cerita gak Tips Ke Legoland Malaysia ni hehe.

Hotel Legoland Malaysia
kenapa tetek gua terkeluar ni..??


Ok gambar pertama di atas ini untuk membuktikan yang sah gua memang pernah jejak Legoland.., tapi gambar belakang tu adalah Hotel Legoland...cerita dekat hotel nanti-nanti la ye...

Jap gua upload gambar di Taman Tema Legoland pulak ok..jap jap...kejap tau...

Legoland Johor


Haa... tu dia gambar di hadapan Theme Park Legoland... amacam, smart tak muka gua...??? *tetiba

Ok kang ada yang kata gambar depan pintu gerbang je buat apa yer dak..?? Jap jap..gambar bukti masuk ke dalam Miniland Legoland..hihi.., jap ok gua upload...


Ha....beriya gua suruh korang tunggu gua upload..padahal korang terus boleh view je...hawau betul...,, tu atas tu gambar di dalam Theme Park Legoland atau lebih tepat lagi Miniland...

Eh saja nak bagitau..gambar-gambar gua ni gua amik guna GoPro..cantikkan..?? hahahahaha

Lupa pulak ada lagi satu kawasan wajib untuk masuk ialah Water Park Legoland.....jap gua upload



Haaa..., gambar geng KBBA beramai-ramai selepas kami terjah ke WaterPark Legoland .... , kalau korang tertanya kenapa kita orang pergi ramai-ramai...?? 

Jawapan dia sebab ada orang sponsor kami ke Legoland Malaysia.. hihi.., untuk soalan kenapa ada orang sponsor...?? jawapan dia sebab gua hensem..hahahahahah


******************************************

Panduan Sebelum Ke Legoland Malaysia

Ni gua nak bagitau beberapa benda penting sebelum korang nak mai ke Legoland, benda ini khas untuk geng village people macam gua ni dan geng jimat cermat...

- kalau geng remaja lebih tepat lagi 20an ke atas gua tak rekemen korang kesini.., best lagi korang pergi ke sunway lagoon atau genting highland

- kalau korang nak masuk sini seludup la air atau kudapan dari luar terlebih dahulu sebab makanan dan minuman dalam ni mahal gila.

- Kalau bawa anak kecik, sediakan topi atau payung dan bawa stroler untuk kemudahan korang gak.

- Ambil la gambar banyak-banyak kalau dah masuk sini.., sebab nanti korang akan rasa menyesal macam gua sebab tak banyak gambar..


p/s :  Yes berjaya update blog...walaupun ringkas hahaha


10 Orang Memberi Komen & Pendapat

Punchline last skali tu mmg berjaya... Yes berjaya update blog... kahkahkah... rasa nak tumbuk2 muke ko... beriye aku baca entry ni... ciput jer ko citer... Grrr....

Punchline last skali tu mmg berjaya... Yes berjaya update blog... kahkahkah... rasa nak tumbuk2 muke ko... beriye aku baca entry ni... ciput jer ko citer... Grrr....

belumsampai lg ke situ.. agak2nya bilalah. ye..teringin juga

Aduii bestnye, nak pegi legoland jugak..

Yeah.. berjaya jugak dak Ujang update tanpa cedok ayat dari blog dak Yana.. hehehe..

Tunggu ada anak la baru nak gi.... :p

ok .... nanti aku seludup mknan ... tak best la sunway lagoon tu ..br pi minggu lepas ....

Memang teringin nak pergi, tapi bila baca tips ko terus aku batalkan hasrat. Gi Sunway lagoon aje lah. HAHAHA

ayo membuat gmail indonesia agar bisa membuat facebook, daftar bbm, daftar akun instagram, daftar line dan lain lain.
selain itu silahkan download facebook seluler dengan mengikuti langkah langkah yang sudah saya jelaskan di blog contohcaradaftar.blogspot.com
terimakasih


EmoticonEmoticon