Thursday, March 26, 2015

Fasha mengaku ini jalan terakhir

Nama Fasha memang tidak asing lagi. Walaupun umur Fasha dah 30an, tapi nampak macam budak belasan tahun tau.. Fasha juga mengaku berat badannya susah nak turun lepas bersalin dulu. Apatah lagi sekarang sudah memiliki 2 cahaya mata.

Ramai yang tidak tahu Fasha alami masalah hormone ketika mengandung. Berat badan naik 20kg. Kulit pula makin kusam dan banyak jerawat. Nak dapat job pun susah. Tapi lumrah setiap wanita pasti nak tampil cantik, langsing dan bergaya kan? Selepas bersalin Fasha cuba ambil program-program pelangsingan dan spa-spa rawatan kulit. Duit terbang beribu2, tapi hasil ntah ape2. Buntu dengan masalah berat badan dan kulit yang makin menjadi2 tu, Fasha nekad cuba produk2 di pasaran. Mcm2 jugak la produk yg Fasha dah try tp xde satu pun yg betul2 sesuai. Geram kan..penat ooo try one by one tp xmenjadi. Stress rasa..

Fasha hampir fedup..lepas dengar radio IKIM.fm tentang produk Panacea Beauty, Fasha cuba. Bagi Fasha ini adalah usaha terakhir beliau, dan selebihnya hanya redho dan tawakal. Nak tahu apa kata Fasha?

“ Memang saya stress dan hampir fedup lepas cuba mcm2 tp xberkesan.. Saya tertarik dgn produk Panacea masa dgr radio IKIM.fm cuz sgt unik dari produk lain dan kedua-dua produk Panacea Beauty ni memang betul2 kena dengan masalah saya sekarang. Saya amalkan Panacea DR.BRUN slimming detox yang hanya perlu kemam sahaja. Untuk rawatan kulit saya guna Panacea SBC, serum pertama boleh sapu & minum. AlHAMDULILLAH SEMINGGU JE SAYA DAH TURUN 3 KILO. DAN KULIT SAYA PULA DAH MAKIN BERSERI, JERAWAT KECUT 1 HARI SAJA! Ramai yg tegur badan saya dah susut dan kulit saya makin glowing.”

Produk Panacea Beauty memang luar biasa hebat. Produk 100% bahan semulajadi dan sangat selamat & berkesan cuz berdaftar dgn KKM & HALAL jakim. Dari kilang GMP 100% bumiputera . Dua produk Panacea Beauty yang menjadi viral sekarang ialah #DR.BURN, slimming detox utk penjagaan usus dan berat badan serta merupakan produk pertama kemam & kurus. Lagi satu produk ialah #SBC, serum rawatan kulit pertama boleh disapu & selamat diminum.

Utk u all yg ada masalah berat bdn dan masalah kulit sgtlah disyorkan. Mungkin ikhtiar terakhir korg dgn produk Panacea ini membuahkan hasil.

Panacea

serum blowhite collagen
Add caption

Dr BurnDr Burn




serum blowhite collagen


dr burn

dr burn

panacea beauty

panacea beauty



Nak Jana Pendapatan Bermula Dari Zero?? Hubungi:

HOTLINE: 013-444 9531
FB/IG: PanaceaBeautyOfficial
Website: panaceabeauty.com.my


3 Orang Memberi Komen & Pendapat

terasa nak cuba.tapi tak murah ni... mana nak cari duit?

bagus produk ni saya pun pernah cuba.


EmoticonEmoticon